Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالسلام جمالی از فعالان اجتماعی اهل‌سنت و از چهره‌های شاخص رسانه‌ای هرمزگان در مطلبی تحت عنوان «عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را که دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید» نوشت:

نوشتن و سخن گفتن درباره کسی که دلها را به تصرف خود درآورده و چشمهای زیادی در روز شهادتش گریان شده و یکی از تاریخی ترین وداع‌های دنیا را داشته، بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیتی جهانی که دنیا به او احترام می‌گذارد و دوست و دشمن به فراست و استعداد و تیز هوشیش اذعان می‌کنند.

دشمنان و مستکبران چه بزرگ و چه کوچک او را می‌شناسند چون خواب خوش را از آنها ربوده بود و دوستان و مستضعفان از او شناخت کاملی داشتند چون نجات و رهایی آنها ایدئولوژی او بود.

سردار سلیمانی گر چه از کویر خشک جنوب کرمان رویید اما گلستانی از معرفت، ایمان و تقوا در درون خود بوجود آورد.

دنیا را به اهلش واگذاشت و از درون، خود را توسعه داد و منزه ساخت.

کویر، او را انسانی متعلق به روزهای سخت بار آورده بود. حضورش در جبهه های جنگ با وجود سن کم و به عهده گرفتن فرماندهی آن نشان از خلاقیت و نخبگی و پختگی او بود.

حضورش در سپاه کرمان امان را از اشرار منطقه بریده بود و با وجودش لحظه ای آرامش نداشتند و امنیت را در جنوب و شرق کشور برقرار کرد.

شخصیتی استثنایی که دشمن را سریع غافلگیر می کرد و کمتر عملیاتی با حضور او با عدم موفقیت مواجه می شد.

او کسی است که یکی از افسران و فرماندهان ارشد روسی در سوریه در مدت 20 دقیقه همنشینی با او شیفته اخلاق و کردار و نبوغ او می شود و او را قهرمان ایران و سوریه و منطقه می‌داند.

سرداری که هر وقت رهبر معظم انقلاب نام او را بر زبان می آورد، اشک امانش نمی دهد و دل و زبانش هماهنگ با چشم  می لرزد.

به راستی که تاریخ ایران همتای او را به خود کم دیده و ظهور سرداری با شخصیتی قوی، مقتدر و با صلابت و درعین حال با اخلاق و متواضع همانند او سالهای متمادی طول خواهد کشید تا مادر وطن به مانند او بزاید و بر دامان خود این چنین بپروراند.

راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: یادداشت شهادت حاج قاسم هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود