Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا و رسیدن به وضعیت زرد نتیجه همدلی و همراهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به مقررات ستاد ملی و استانی کرونا حاصل شده است که امیدواریم با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و حذف دورهمی های آسیب زا به حالت سفید برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بیش از ۱۰ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور می گذرد و کادر درمان، پزشکان و پرستاران و دانشگاه های علوم پزشکی، شبکه های بهداشتی و درمان، سازمان ها و دستگاه های مختلف، گروه های جهادی تلاش شبانه روزی در مقابله با این ویروس داشتند.

امام جمعه خرم آباد افزود: انسان در مسیر زندگی در معرض انتخاب های متفاوتی قراردارد و کسی می تواند با موفقیت به مقصد برسد که انتخاب های  درست و اصولی داشته باشد و تعالیم و آموزه های الهی انتخاب های صحیح را به ما نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بلندی و مقام در تواضع و فروتنی قراردارد و مردم نباید این مقام و منزلت را در تکبر جستجو کنند، ادامه داد: در طول تاریخ معاصر نیز افرادی از سران کشورهای مختلف با تکبر و غرور سرنگون شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی نماز و راز و نیاز با معبود در شب، قناعت، علم و دانش ،لقمه حلال راه اجابت دعا و رستگاری است، ادامه داد: دنیا مزرعه آخرت است و راحتی و آسایش در سرای دیگر و آخرت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه خرم آباد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه خرم آباد ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه خرم آباد محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم