Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان کردستان با تأکید بر ظرفیت‌های فراوان برای همکاری دو ارگان در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان آمادگی دارد تا با رویکردی جدید زمینه‌های آموزش و اشتغال زندانیان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف صنایع دستی اشاره کرد و بیان داشت: با آموزش‌های مناسب و اصولی و با پشتیبانی واعطای مدرک، می‌توان به ترغیب و تشویق زندانیان برای ادامه فعالیت و کسب درآمد کمک کرد.

گویلیان کمک به زندانیان را عملی خیرخواهانه و خداپسندانه عنوان کرد و گفت: استعدادهای زیادی در زندان‌ها وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه شکوفایی آنها را فراهم کرد و با آموزش صحیح این استعدادها را به  مشاغل پایدار و درآمدزا تبدیل نمود تا هم در دوران محکومیت و هم پس از آزادی بتوانند از این امکان استفاده نموده و کسب درآمد کنند.

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز نقش اداره میراث فرهنگی را در زمینه آموزش و ایجاد اشتغال برای زندانیان انکارناپذیر و اساسی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: رویکرد و سیاست‌گذاری جدید سازمان زندان‌ها براساس کاهش تعداد محکومین و زندان زدایی استوار شده است و یکی از اهداف اصلی این سازمان بازگشت زندانیان آزاد شده به آغوش اجتماع و خانواده می‌باشد که این امر با ایجاد شغل سالم و کسب درآمد حلال می‌تواند میسر شود.

فتحی در ادامه عنوان کرد: با ایجاد زمینه اشتغال و امید آفرینی برای زندانیان می توانیم از تکرار جرم و بازگشت آنها به زندان جلوگیری نماییم و در این راه نیازمند یاری اداراتی همچون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می باشیم که خوشبختانه دید مثبت مدیران می‌تواند کمک شایانی به این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش میراث فرهنگی گردشگری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند