Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:04:43 GMT

توخل سرمربی بارسلونا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۰۶۸۰

توخل سرمربی بارسلونا می‌شود؟

یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا در نظر دارد در صورت پیروزی در انتخابات پیش روی این باشگاه، سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن را جانشین رونالد کومان کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ توماس توخل که اخیراً از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد، مورد توجه چندین باشگاه اروپایی از جمله آرسنال و چلسی قرار دارد، اما حالا خبر می‌رسد که این مربی آلمان ممکن است سر از بارسلونا در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در فصل جاری شروع خوبی با رونالد کومان هلندی نداشته و در حال حاضر با 25 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لالیگا ایستاده است. این تیم با اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، 10 امتیاز اختلاف دارد که این بدترین شروع بارسلونا در این رقابت‌ها از سال 2003 است.

بر اساس ادعای نشریه «بیلد» یکی از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا در صورت پیروزی در انتخابات پیش روی این باشگاه ترجیح می‌دهد هدایت آبی‌واناری‌ها را به توماس توخل بسپارد و سرمربی پیشین تیم‌های بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن را گزینه‌ جانشینی رونالد کومان می‌بیند. در این گزارش نامی از کاندیدای موردنظر برده نشده است.

در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) برگزار شود، کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا، جوردی فاره، امیلی روساند، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت برای احراز این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پوچتینو با حقوقی بسیار کمتر از توخل هدایت پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفت

توخل 47 ساله درست چهار ماه بعد از رساندن پاری‌سن‌ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد، از سمت سرمربیگری این تیم فرانسوی اخراج شد. گفته می‌شود PSG رقم شش میلیون یورو به‌عنوان غرامت بابت قطع همکاری زودهنگام باید به توخل بپردازد، این در حالی است که او تا پایان فصل جاری با PSG قرارداد داشت.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند که در تابستان 2018 جانشین اونای امری در پاری‌سن‌ژرمن شد، در دو فصل حضورش در این تیم موفق شد شش جام قهرمانی برای PSG به ارمغان بیاورد که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لوشامپیونه اشاره کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا رونالد کومان بارسلونا پاری سن ژرمن توماس توخل لالیگا رونالد کومان بارسلونا پاری سن ژرمن توماس توخل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا