Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های مجازی این هفته نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه همه شهید سلیمانی را از خودشان می دانستند گفت: به همین دلیل هم اینک در کشورهای دیگر برای ایشان سالگرد می‌گیرند.

وی افزود: در تشییع جنازه این شهید والامقام همه گروه ها، جناح ها و اقشار مختلف شرکت داشتند زیراکه همه قاسم سلیمانی را از خودشان می دانستند حتی کشورهایی که با ما فاصله زیادی دارند برای قاسم سلیمانی مراسم گرفتند و همه به عشق سلیمانی هم اینک سالگرد برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عشق شهید سلیمانی در دل مردم ایجاد شده است گفت: یکی از ویژگی های مهم شهید قاسم سلیمانی ولایت مداری بود، ایشان دو دهه با اشرار جنگیدند تا پرچم ولایت، قرآن و دین برافراشته باشد زیراکه حزب شیطان تلاش می کرد تا این پرچم بر زمین بیفتاد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه تروریست ها عالم برای منطقه غرب آسیا نقشه کشیده بودند گفت: می خواستند کل این منطقه را ناامن کنند اما شهید سلیمانی وارد میدان شد نقشه شیطان بزرگ آمریکا را با شکست مواجه کرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه شهید سلیمانی داعش را به عقب راند اظهار داشت: هر جا مظلومی بود، شیعه و سنی و حتی غیر مسلمان را حمایت می کرد، هر مظلومی ندای کمک سر می داد سلیمانی به کمک می شتافت.

وی افزود: قاسم سلیمانی در جنگ با داعش لشکر بین المللی ایجاد کرد، همه را کنار هم قرار داد و با یک مدیریت و فرماندهی در کنار هم و دوش به دوش هم جنگیدند.

وی اظهار داشت: مردم لبنان، سوریه و سایر کشور ها هم اینک عاشق شهید سلیمانی و مردم ایران هستند، سلیمانی قلب ها را به هم گره زد و در منطقه جبهه مقاومت تشکیل داد.

امام جمعه بجنورد بیداری منطقه را از تلاش های شهید سلیمانی دانست و افزود: همه جرات پیدا کردند تا بگویند آمریکا باید از منطقه خارج شود تا تفرقه افکنی هایش پایان پیدا کند.

برچسب‌ها بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی قاسم سلیمانی اخبار کنکور امام جمعه بجنورد شهید سلیمانی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران