Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه برون رفتن از مشکلات اقتصادی ایران و به تبع آن استان لرستان همان مسیری است که سردار سلیمانی طی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته خرم‌آباد بابیان اینکه تقوا بهترین توشه است اظهار داشت: بهترین توشه برای انسان‌ها در آخرت تقواو عمل به فرامین الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دهه بصیرت و فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه (س)  افزود: فهم مقام و منزلت حضرت صدیقه طاهره (س) برای ما  غیر قابل  قبول و رسیدن به عمق شخصیت و  منزلت ایشان دست یافتنی نیست. 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پیامبر اسلام (ص)فرمودند محبوبترین و عزیزترین مردم نزد من حضرت فاطمه (س) است.

وی با اشاره به یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در سیزدهم دی ماه سال 98 کام همه  آزادگان  جهان از شهادت حاج قاسم تلخ شد، مجاهدت مستمر و بی وقفه حاج قاسم از وقتی آشکار شد که سردار سلیمانی  و همرزمانش در تقابل و تعارض با نظام سلطه در سوریه و عراق قرار گرفتند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شخصیت سرباز سرافزار اسلام سردار سلیمانی شخصیتی ممتاز داشت و علاوه بر بعد نظامی در ابعاد سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت‌زدایی  ممتاز بود.

وی تصریح  کرد: اینکه سردار سلیمانی محور مقاومت را در عراق، سوریه و دیگر کشورها تشکیل داد باید قرن‌ها بگذرد که گفته شود و آنچه شنیدیم اندکی از فعالیت‌های این شهید بزرگوار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی قدرت محور  مقاومت  را چندین برابر کرد و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد، شهید سلیمانی آنچنان عرصه را در عراق برای آمریکا تنگ کرد که به نقل از سید مقاومت لبنان آمریکایی‌ها از شهید سلیمانی امان نامه خواستند که از شهرهای عراق خارج شوند و به پادگان‌ها بروند.

وی اظهار داشت: همه آزادگان جهان به دنبال گرفتن انتقام سخت  از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی  هستند. 

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانیفرمانده سپاه لرستان: شهادت سردار سلیمانی اعلام رسمی مرگ ابرقدرتی آمریکا بودنقاشی هنرمند روس از چهره سردار سلیمانی

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در رابطه با حماسه 9 دی افزود: 9 دی روز تجلی قدرت خداوند  بود که در یک روز بدون برنامه‌ریزی  قبلی میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها بیاند و از انقلاب و عمود خیمه که ولایت فقیه است دفاع کنند که این نشان دهنده همدلی است که خداوند ایجاد کرد. 

نماینده ولی فقیه در لرستان  عنوان کرد: در فتنه 88 کسانی که روزی در صف انقلاب بودند و در راس قوه مقننه و ده‌ها انتخابات را برگزار کرده بودند در مقابل انقلاب فرستادند این نشان می‌دهد که اگر بصیرت نباشد انقلاب را در مقابل انقلاب  قرار می‌دهد. 

وی بیان کرد: در جریان فتنه 88 صف دوست و دشمن مشخص بود ولی اگر بصیرت نباشد انسان در یک گودال و برنامه‌های خباثت دشمن گرفتار می‌شود که در مقابل انقلاب می‌ایستد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: از فتنه 88 عبور کردیم ولی فتنه‌ها در پیش است باید بصیر و آگاه باشیم و صف دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص دهیم. 

وی با بیان اینکه راه برون رفتن از مشکلات اقتصادی ایران و به تبع آن استان لرستان همان مسیری است که سردار سلیمانی طی کرده است تصریح کرد: تکیه بر دانش داخلی و همچنین  تکیه بر منابع و نیروی داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است. 

 نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استان لرستان برای پیشرفت ظرفیت های لازم را دارد خاطر نشان کرد: آب فراوان، زمین حاصلخیز، معادن، دامپروری، کشاورزی، صنایع و غیره در استان لرستان  وجود دارد و در یک سال اخیر خوشبختانه  هم توجه دولت به استان بیشتر شده  و مصوبات خوبی   داشته ایم.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته ارتباطات خوبی  با ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان، وزارت تعاون، برخی بانک‌های خصوصی برای سرمایه گذاری برقرار شده و اکنون بنیاد مستضعفان در سه نقطه محروم استان  مشغول کار است اما خودمان  هم باید پای کار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی افزود: مدیران استان باید جهادی عمل کنند و با  همت و کار   مضاعف، متراکم ، انبوه، با برنامه، با تدبیر و شبانه روزی از سوی مدیران  و همچنین ورود سرمایه گذاران و گروه‌های جهادی سبب  ارتقا فرهنگی، رشد، پیشرفت و توسعه اقتصاد استان می‌شود.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین مشکلات اقتصادی سردار سلیمانی استان لرستان راه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر