Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ایزدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ضمن عرض تسلیت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران عزیزشان اظهار کرد:‌ حاج قاسم به هدف و آرزویی که سال ها به دنبال آن بود یعنی رسیدن به فیض شهادت، نائل شد و خود را به قافله شهدا و یاران رسانید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از نظر اخلاق، ایمان و شجاعت بی نظیر بود، تصریح کرد:‌ درباره مردی صحبت می کنیم که در عصر خود یک انسان کامل بود، ایشان به همه چیز واقف بود،‌ تدین، ‌جامع الاطراف بودن،‌ داشتن معنویت، ‌رعایت عدل و عدالت، ‌مبارزه با ظلم و ستم و رسیدگی به خانواده شهدا از اولویت های وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی با اشاره به اینکه در یک جلسه ای که خدمت شهید سلیمانی بودیم بسیار دغدغه امور خانواده شهدای مدافع حرم را داشت، گفت:‌ ایشان درباره وضعیت رسیدگی به فرزندان شهدا بسیار نگرانی داشت. ‌انصافا وقتی با حاج قاسم روبرو می شدیم، در چهره اش نورانیت، انسانیت و خدایی بودن این مرد را می شد، مشاهده کرد.

سلیمانی الگوی تمام عیار برای جوانان 

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد:‌ زندگی و اقدامات فداکارانه شهید سلیمانی واقعا یک درس بود برای جامعه،‌ انسانی که قادر است برای تمام جامعه و به ویژه جوانان ما الگو باشد. جوانان اگر به دنبال الگوی خوب می گردند، سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای همه در بسیاری از عرصه ها خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ رسیدگی به خانواده شهدای مدافع حرم جزو بحث های حاج قاسم با مسئولان بود. واقعا ایشان درباره خدمات درمانی و امور مربوط به خانواده شهدای مدافع حرم همیشه پیگیر بودند.

پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی خلاء قانونی ندارد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره پیگیری های حقوقی ترور شهید سلیمانی در مجامع داخلی و بین المللی گفت:‌ خلاء قانونی در رسیدگی قضایی و حقوقی درباره ترور سردار قهرمان کشورمان و جهان اسلام و جبهه مقاومت وجود ندارد. 

ایزدی خاطر نشان کرد:‌ این موضوع یک بحث اجرایی است و قوانین داخلی و بین المللی به دلیل اینکه شهید سلیمانی در کشوری خارجی که تمام اصول دیپلماسی برای آن حفظ شده بود، توسط عوامل استکبار جهانی و مسئولان آمریکایی صهیونیستی ترور شده است، برای این دادخواهی قابل استناد هستند. 

وی اظهار کرد:‌ سردار سلیمانی با شهادت خود نشان داد، هیمنه پوشالی و تکبر استکبار و مسئولان آمریکایی صهیونیستی در برابر مردان مقاومت و شهدای ایران و جبهه مقاومت اسلامی بسیار ضعیف و ذلیل است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از جمله هادی طارمی بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

برچسب‌ها مهدی ایزدی قهفرخی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی اخبار کنکور شهید سلیمانی قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان داریم.

سیدفرهاد ناصری‌نیا امروز (دهم اردیبهشت ماه) در نشست مدیران عضو شورای هماهنگی، ‌تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، اظهار کرد: هر پیشرفتی در هر حوزه داریم قطعاً دست کارگر در آن پیداست و براساس قانون، در بیشتر کارگروه‌ها، یک نماینده از کارگر و کارفرما حضور دارد.

وی ادامه داد: در قوانین ما جایگاه و منزلت کارگر دیده شده و تمام هدف این بوده ‌است که مشکلات کارگران با همفکری خودشان حل شود.

او گفت: نگاه ما در وزارت تعاون سه‌جانبه ‌است و اعتقاد ما در قوانین این است که کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید ‌دارد که در حال تآلیف کتاب مربوط به آن هستیم و تلاش داریم تا قبل از کنگره شهدای کارگر، این کتاب چاپ ‌شود.

ناصری‌نیا اظهار کرد: در این هفته، تجلیل از نخبگان کارگری را داریم و دیدار با زنان کارگر ‌نمونه، بازدیدها و همایش‌هایی هم داریم که اگر به برطرف شدن مشکلات کارگری منجر ‌نشود، ابتر خواهد ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان با ۱۳۸ هزار و ۵۱۷ نفر کارگر داریم، افزود: در حوزه اشتغال‌زایی یکی از مشکلات ما ‌نبود بازار فروش بود که پیشنهاد ما ایجاد یک بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی ‌است. ‌

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!