Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: ساختمان در حال احداث پلیس راهنمایی و رانندگی پلدختر جهت ارائه خدمت به مردم دهه فجرامسال به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ مرتضی چغلوند روز جمعه در حاشیه بازدید از راهور و حوزه ترافیکی اظهارداشت: بخش اعظمی از نقاط حادثه خیز شهرپلدختربا پیگیری‌های به عمل آمده، آشکار و حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تصادفات فوتی و جرحی در شهرستان پلدختر بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته که از این بابت جای خوشحالی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: ارائه خدمات به مردم شهید پرور پلدختر در حوزه ترافیکی بایدبیش از پیش استمرار داشته باشد.

چغلوند افزود:پلیس راهنمایی و رانندگی برای نصب دوربین‌های هوشمند در شهر پلدختر از طریق استانداری لرستان در حال پیگیری است تا کل شهر زیرپوشش دوربین‌های هوشمند قرار گیرد.

او یادآورشد: در حوزه هندسی شهرپلدختر نواقصی وجود دارد که مدیر راهور شهرستان پلدختر در این زمینه مکاتباتی داشته وپیگیر هستند که این نقاط حذف شوند تا بتوان تبعات برجای گذاشته از سیل در حوزه ترافیکی در پلدختر را به حداقل ممکن رساند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی افتتاح طرح پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود