Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاسی از برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در پاسداشت ارزش ها پیشگام بودند و اکنون هم در ایام گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های محوری این کانون بود که برگزار شد و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان هم در دستور کار است.

 

وی با اعلام اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های حضوری لغو و برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا همچون همیشه در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب ثابت قدم باشیم.

 

الیاسی گفت: امروزه جوانان و نوجوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند روشنگری هستند و باید با فراهم کردن خوراک های فرهنگی مناسب و ارائه به جوانان در این راستا تلاش شود؛ که در دستور کار است و در مناسبت های مختلف این مهم اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با اشاره به اینکه تربیت نسلی پویا، دین محور و دین باور و حامی ارزش های انقلاب و اسلام یکی از اهداف مهم کانون های مساجد است، یادآور شد: شناخت بیش از پیش نسل جوان با حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی از برنامه های مهم ماست که اکنون در سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاش داریم تا جوانان بیش از پیش با زندگی فردی و اجتماعی این سردار دلها آشنا شوند.

 

سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد جمعه، 13 دی ماه در پی حمله موشکی آمریکا در نزدکی فرودگاه بغداد به مقام رفیع شهادت نائل شد و به یاران شهیدش پیوست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی اولین سالگرد شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری