Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان گفت: ورود این سامانه سرد سبب کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا و کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد. - اخبار استانها -

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان، اظهارداشت: سامانه سرد بارشی از یکشنبه شب وارد استان و سبب کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: سامانه ناپایدار و نسبتا سرد از یکشنبه شب وارد استان می‌شود و پیامد این سامانه، گاهی بارش ملایم باران، در نواحی کوهستانی و سردسیر ریزش برف، در برخی نقاط مه غلیظ، کاهش دما (4 تا 6 درجه سلسیوس) و گاهی وزش باد نسبتا شدید است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: همچنین کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی نیز از پیامد دیگر آن است و توصیه می‌شود هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی احتیاط و سایر تمهیدات لازم انجام شود.

خوش‌نشینی «برف و آفتاب» در طبیعت بجنورد به روایت تصاویرادامه کولاک برف و لغزندگی در جاده‌های اردبیل؛ کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنندنگاه ملتمسانه مردم به شهرداری/چرا برای برف‌روبی و نمک‌پاشی کوچه و خیابان‌های شهر کاری نمی‌کنید؟

داداشی با اشاره به اینکه این سرایط جوی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد، گفت: آسمان گلستان تا صبح یکشنبه آینده صاف تا قسمتی ابری است و از یکشنبه صبح این سامانه سرد وارد استان می‌شود.

وی اظهارداشت: امروز گرگان با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و مراوه تپه با 12 درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/581./ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده های کوهستانی سامانه سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا