Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@16:21:55 GMT

اولین شکست فردوس قم در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۹۸۵

اولین شکست فردوس قم در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال فردوس قم در بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در شهر کرج با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مقاومت شهرداری البرز شکست خورد و به نخستین شکست این فصل خود تن داد.

شاگردان حسین صبوری پیش از این تیم‌های کراپ الوند و گیتی‌پسند را با نتیجه مشابه ۳بر۳ متوقف و تیم اهورا بهبهان را با نتیجه ۵بر۱ شکست داده بودند.

فردوس با این شکست ۵ امتیازی باقی مانده و در رتبه چهارم جدول ۷ تیمی گروه اول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعدی نماینده قم از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال این هفته در سالن شهید حیدریان قم برابر منصوری قرچک خواهد بود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتسال فردوس قم لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال فردوس قم فوتسال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن یک بار دیگر از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند. تیم تحت هدایت لوئیس انریکه امشب با نتیجه 1-0 مقابل دورتموند شکست خورد و به فینال نرسید.

فرانسوی‌ها در بازی رفت که به میزبانی دورتموند برگزار می‌شد هم با نتیجه 1-0 شکست خورده بودند. ناصر الخلیفی از این ناکامی بزرگ به شدت ناراحت است.

رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن که در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند گونچالو راموس، رندال کولو موآنی و دیگر ستاره‌های قابل توجه را جذب کرده بود، امید داشت تا تیمش به فینال برسد.

الخلیفی بعد از بازی کانال پلاس گفت:"من ناراحتم چون فرصت ارزشمندی را برای رسیدن به فینال از دست دادیم. امشب مستحق حذف نبودیم، توپ نمی‌خواست از خط عبور کند و وارد دروازه شود."

او با تبریک به دورتموند گفت:"باخت در این مرحله خیلی سخت است، به دورتموند تبریک می‌گویم. ما برای هوادارانمان ناراحت هستیم. به هر حال باید آن را بپذیریم. گاهی اوقات همه چیز منصفانه نیست، اما باید آن را بپذیریم."

دیگر خبرها

  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم