Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود که یحیی گل محمدی به آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس آماده باش داده است که در ادامه بازی هلی لیگ و مخصوصا بازی با سپاهان و استقلال آماده بازی به صورت فیکس یا ذخیره باشد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به آریا برزگر ، بازیکن جوان تیمش برای حضور در مسابقات آماده‌باش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی علی علیپور و محرومیت عیسی آل‌کثیر امسال با مشکلات زیادی در امر گلزنی و خط حمله مواجه شده است و عملا دست یحیی گل‌محمدی چه در داخل زمین و چه روی نیمکت خالی است. این در حالیست که مهدی عبدی و آرمان رمضانی هم در لیگ برتر هنوز انتظارات کادرفنی را برآورده نکردند.

همین مسئله موجب شده که سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد به یکی از بازیکنان جوان تیمش اعتماد کند و او را بازی دهد. آریا برزگر که پس از درخشش در تیم نوجوانان ایران به پرسپولیس ملحق شد، از سوی گل‌محمدی آماده‌باش گرفته تا در صورت نیاز در ترکیب چه به صورت ثابت و چه به صورت تعویضی در جریان مسابقات قرار بگیرد.
پرسپولیس دو بازی مهم مقابل تیم‌های سپاهان و استقلال پیش‌رو دارد. با این وجود ممکن است کادرفنی سرخپوشان برای بازی دادن به برزگر عجله نکنند و بگذارند پس از پایان این دو بازی مهم از او استفاده کنند. از طرفی، ممکن است یحیی بخواهد ریسک استفاده از آریا برزگر را بپذیرد و او را از همین دو بازی مهم وارد میدان کند تا بلکه او بتواند تا حدودی مشکل خط حمله تیمش را حل کند.

پرسپولیس در سال های گذشته هم به مهاجمان جوانی مثل علی علیپور و مهدی عبدی در دربی در زمانی که خیلی سن پایینی داشتند بازی داد و آن ها موفق به گلزنی هم شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی عبدی آرمان رمضانی آرمان رمضانی اخبار پرسپولیس پرسپولیس مهدی عبدی یحیی گل محمدی آریا برزگر آماده باش گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد