Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: قوانین منسجم و مدونی برای مبارزه با مواد مخدر در کشور وجود ندارد و با این شرایط راه به جایی نمی‌بریم. - اخبار استانها -

علی شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با شیوع کرونا مراکز مواد مخدر نیز تحت تأثیر قرار گرفتند و افرادی که در مراکز بودند مقرر شد تا بهبودی کامل در این مراکز بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: برای استان کرمانشاه برای 800 نفر مجوز نگهداری در شرایط کرونا دریافت شد و 250 نفر ظرفیت اسمی نیز در اختیار بهزیستی قرار داشت.

شمشیری با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در زمینه اعتبار وجود ندارد گفت: با وجود اقدامات انجام شده خود ما نیز از شرایط فعلی و حضور معتادان متجاهر در سطح شهر رضایت نداریم و استان کرمانشاه از نظر آمار معتادان در میانه جدول قرار دارد.

چرا مراکز کمپ ترک اعتیاد اردستان ‌تعطیلی شد؟بازگشایی کمپ ترک اعتیاد اهر پس از تعطیلی 7 ماهه/ شناسایی 10 بی‌خانمان در اهردادستان قزوین: زیرساخت‌های احداث مرکز ماده 16 ترک اعتیاد در استان ایجاد شود

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده متناسب با حجم آسیب نیست افزود: تا زمانی که قانون مبارزه با مواد مخدر اصلاح نشود راه به جایی نخواهیم برد و خسارتی که ما از حوزه مواد مخدر متحمل شده‌ایم به مراتب از جنگ تحمیلی نیز بیشتر و ویرانگرتر بوده است.

شمشیری با بیان اینکه طرحی که نیروی انتظامی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر اجرا کرد الگوی سایر استان‌ها قرار گرفت عنوان کرد: با این وجود قانون در این زمینه ضعف دارد و از نمایندگان استان انتظار می‌رود توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی اعتیاد در جامعه دستاورد عملکرد تمام مسئولان از گذشته‌های دور تاکنون است گفت: مجازات تعیین شده برای خرده‌فروشان کافی نیست و بعد از دستگیری به سرعت آزاد می‌شوند.

شمشیری با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی نیز به خوبی عمل نشده است افزود: صدا و سیما که از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر است به چه میزان برنامه برای فرهنگ‌سازی در این زمینه تولید کرده است.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان