Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:54:30 GMT

امنیت شرق کشور مرهون تلاش های سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۴۴۲۳

امنیت شرق کشور مرهون تلاش های سردار سلیمانی

برازنده مقدم همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه سردار دلها همواره بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید داشته است، گفت: مردم شرق کشور امروز امنیت و صلابت خود را مدیون زحمات این شهید بزرگوار هستند و باید قدر آن را بدانند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ 13 دی یادآور روزی تلخ است که در آن خبری غم انگیز «شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی» به دست مستکبران جهان به گوش آزادیخواهان جهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انسان های بسیاری افتخار هم نشینی و هم صحبتی با سردار دل ها را داشته اند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کردند تا با خُلق و خو و اندیشه و تفکر زیبای او آشنا شوند و خودشان را به یک مجاهد واقعی نزدیک کنند.

 

«رضا برازنده مقدم» یکی از افرادی است که مدتی را با سردار حاج قاسم سلیمانی همرزم بوده و در کنارش قدم بر داشته است و اکنون جای خالی سردار دل ها را، با اندوه بیشتری نسبت به افرادی که از نزدیک این بزرگ مرد را ندیده اند، احساس می کند. این همرزم سردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان می گوید: قدرش را ندانستند و اکنون در حوادث سخت جای خالیش احساس می شود.

 

وی با بیان اینکه برای اولین بار سال 1360 به جبهه اعزام شدم، می افزاید: در عملیات های مختلفی از جمله رمضان، خیبر و کربلای 5 حضور داشتم و تا سال 97 مسئول برگزاری کنگره شهدا در بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی فعالیت داشتم و اکنون بازنشسته شده ام.

 

اخلاق بی نظیر سردار سلیمانی

این همرزم شهید سلیمانی بیان می کند: آشنایی بنده با سردار دل ها به سال 74 بر می گردد که مامور حضور در لشکر ثارالله شدم و تا سال 93 در کنار ایشان حضور داشتم و از اخلاقیات و گفتار و تفکرات ایشان بهره ها بردم.

 

برازنده مقدم در خصوص اخلاق و تفکر سردار دل ها می گوید: سردار سلیمانی بسیار انسان وارسته و ساده زیست و در مسائل کاری نکته بین و دقیق و قاطع در برابر ارزش ها بود.

 

تلاش فراوان برای تامین امنیت

وی با تاکید بر اینکه مردم شرق کشور امنیت و صلابت امروز خود را مدیون درایت سردار سلیمانی هستند، ادامه می دهد: سردار سلیمانی نقش اساسی در سرکوب اشرار شرق کشور داشت و دستاوردهای خوبی را در زمینه تامین امنیت به بار آورد.

 

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ وقت از موضوع امنیت غافل نبود، می گوید: سردار سلیمانی همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را به گوش جان می سپارد و عمل می کرد و همه ما مرهون زحمات او هستیم.

 

تاکید سردار دلها بر به کارگیری و اعتماد به جوانان

برازنده مقدم با اشاره به اینکه تبعیت از مافوق سرلوحه کار سردار شیهد سلیمانی بود، می افزاید: سردار همواره می گفت که فرامین مقام معظم رهبری را نگذارید روی زمین بماند و خود نیز مجذوب مقام معظم رهبری بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی متعلق به تمام جهانیان و آزادی خواهان است، می گوید: سردار سلیمانی بر توجه و به کار گرفتن جوانان در بخش های مختلف تاکید فراوان داشت چرا که معتقد بود جوانان در تداوم اهداف انقلاب اسلامی می توانند نقش موثری داشته باشند.

 

همرزم شهید سلیمانی در پایان بیان می کند: امیدواریم جوانان با پیروی از راه شهدا به خصوص شهید سلیمانی به میدان نبرد با تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی بیایند و با پشتیبانی مقام معظم رهبری دست غول های غربی را از ایران اسلامی کوتاه کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: امنیت شرق کشور همرزم شهید سلیمانی سردار سلیمانی مقام معظم رهبری سردار سلیمانی شهید سلیمانی برازنده مقدم سردار دل ها شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است