Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام‌های دانشجویی در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود و تاخیری در پرداخت وام‌ها نداریم.

الیاس منیری، معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،   در خصوص اعتراضات دانشجویان نسبت به تاخیر در پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: لیست‌هایی که از سوی دانشگاه‌ها به صندوق رفاه ارسال شده به صورت روزانه، وام‌های درخواستی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چون زمان ثبت نام تمدید شده است، دانشگاه‌ها اسامی متقاضیان جدید را به صندوق رفاه ارسال می‌کنند و در صورت تایید وام‌های آن‌ها پرداخت می‌شود.

منیری اضافه کرد: در این شرایط و با وجود بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی سعی ما بر این است که وام‌های درخواستی دانشجویان را در کمترین زمان پرداخت کنیم.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: سال‌های گذشته ما محدودیت ارسال لیست از سوی دانشگاه‌ها داشتیم، اما امسال این محدودیت را نداریم  و اسامی می‌تواند به صورت تدریجی به صندوق رفاه ارسال شود.

وی در خصوص تاخیر در پرداخت وام ویژه دکتری گفت:  ما در خصوص وام  ویژه دکتری کمبود اعتبار نداشتیم و این وام‌ها به جا و به موقع پرداخت شده است. سه ماهه اول پرداخت شده و سه ماهه دوم بلافاصله در دی ماه پرداخت می‌شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: تقاضا‌های وام دکتری طبق روال است و بیشتر دانشجویان برای دریافت این وام ثبت نام می‌کنند که ماهانه ۷۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

منیری خاطرنشان کرد: پیشنهادی در خصوص افزایش این وام داریم که هنوز عملیاتی نشده و در آینده بررسی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منیری وام دکتری صندوق رفاه دانشجویان وامهای دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود پرداخت وام معاون امور دانشگاه ها وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی