Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ارتقا امکانات و سطح خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد، رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

مهران اوچی اردبیلی  در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه این دانشگاه با جهاددانشگاهی به ویژه در واگذاری برنامه حمایت مالی زوج نابارور و توسعه خدمات ناباروری، اظهار کرد: این نهاد در حوزه سلامت باروری زیرساخت‌های مناسبی جهت ارائه خدمات درمانی به زوجین نابارور ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به نیازسنجی دقیق با ایجاد مرکز درمان ناباروری قفقاز بخشی از دانش فنی پژوهشگاه رویان که یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین‌المللی و پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی است را در استان اردبیل بومی سازی کرد که توانسته است به ارتقای علمی و درمانی استان کمک شایانی کند.

 رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه با تلاش و فعالیت این مرکز و طبق اعلام خانواده‌ها درمان بیش از یک هزار و 600 زوج در ده سال گذشته موفقیت آمیز بوده است، تصریح کرد: این مرکز به همت جهاددانشگاهی و با حمایت مسوولان و دانشگاه علوم پزشکی استان در سال 1389 راه‌اندازی شده است و روز به روز زیرساخت های لازم برای توسعه فعالیت‌های آن فراهم می شود.

مهران اوچی اردبیلی افزود: در سه سال اخیر بیش از 20 میلیارد ریال برای ارتقاء تجهیزات و راه اندازی بخش لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی این مرکز هزینه شده است و یک فلوشپ نازایی و دو نفر دارای دوره تکمیلی لاپاروسکوپی و رادیولوژی نازایی جهت گسترش خدمات قابل ارائه به زوج های نابارور جذب شده است.

وی تصریح کرد: در پنج سال اخیر تسهیلات درمانی خوبی با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمه برکت و ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان  در قالب طرح‌های حمایتی به زوجین نابارور و کم بضاعت ارائه و دغدغه تامین هزینه‌های درمان بسیاری از مراجعه کنندگان برطرف شده است.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: با حمایت مسئولان استانی زمینی با کاربری درمانی برای احداث مجتمع سلامت به جهاددانشگاهی اردبیل واگذار شده است که با راه‌اندازی آن شاهد توسعه فعالیت‌های درمان ناباروری و گسترش خدمات حوزه سلامت خواهیم بود.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، در این دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، خدمات جهادانشگاهی در حوزه سلامت باروری استان را بسیار ارزشمند خواند و افزود: اگر نام استان اردبیل در حوزه سلامت باروری مطرح می شود و حرفی برای گفتن در این زمینه دارد در سایه فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان است که توانسته با تعامل موثر با دانشگاه علوم پزشکی این خلاء را در استان رفع نماید.

محمدرضا رضایی بنا، ضمن قدردانی از اهتمام جهاددانشگاهی در توجه به حوزه سلامت باروری استان یادآور شد: با توجه به میزان موفقیت قابل قبول و رشد چشمگیر فعالیت‌های این مرکز، حمایت‌های لازم جهت پیشبرد اهداف آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی_درمانی استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمات و روش‌های مورد استفاده در مراکز درمان ناباروری باید مطابق با استاندارد ملی و جهانی و به روز پیش برود که مرکز درمان ناباروری قفقاز با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این زمینه موفق عمل کرده است.

رضایی به ارتباط تنگاتنگ مراکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی و ریحانه دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری‌های صمیمانه این مراکز به ارائه خدمات بیشتر در این زمینه کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی درمان ناباروري جهاد دانشگاهی زيرساخت دانشگاه علوم پزشکی استان درمان ناباروری قفقاز مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان حوزه سلامت باروری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم