Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@17:08:50 GMT

جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۵۳۰۲

جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی

تین نیوز

رییس پلیس راهور ناجا از جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نظارت پلیس بر معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: موضوع معاینه فنی موتورسیکلت جدی است و در 128 مرکز معاینه فنی که 14 مرکز آن در تهران برای ماشین و موتور و مابقی در شهرستان هاست، خدمات مربوطه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اعمال قانون و جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی نیز گفت: سیستم LEZ که برای  کنترل آلودگی هوا در کلانشهرها روی دوربین های ثبت تخلفات نصب شده نسبت به اعمال قانون این موارد اقدام کرده و برایش فرقی ندارد که خودرو یا موتورسیکلت از مقابل آن رد شود.

هادیانفر با بیان اینکه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی هم جریمه می شوند، افزود: تاکید ما این است که مالکان موتورسیکلت ها هم برای ارتقاء و سنجش ایمنی وسیله خود و هم برای کاهش آلودگی هوا، معاینه فنی وسیله خود را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جریمه موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت

امتداد - عزیزی گفت: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وانت بار شناسایی شدند که این میزان به معنی این است که بیش از ۱۰ درصد از این ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سید کاظم عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفتگو با فرکانس بیمه اظهار کرد: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث، اطلاعات کامل ناوگان وانت بارهای کشور که نزدیک به ۳ میلیون دستگاه بوده است از حیث دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث بررسی شد که مشخص گردید ب

عزیزی با بیان اینکه اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان از ماههای گذشته آغاز شده است و برخی از این خودروها پس از اطلاع رسانی اقدام به اخذ بیمه نامه نموده اند، بیان کرد: آمار و اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان بیمه شخص ثالث، به زودی اعلام خواهد شد.

مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث همچنین در رابطه با تاثیر اجرای این ماده قانونی در میزان مراجعه دارندگان ناوگان فاقد بیمه جهت اخذ بیمه نامه شخص ثالث گفت: این ماده قانونی یکی از مهم ترین مواد قانونی و موثرترین ابزار جذب جامعه هدف جهت دریافت بیمه نامه شخص ثالث می باشد و اثرات اجرای آن در این خصوص تاکنون مشهود و ملموس بوده است و از سوی دیگر اجرای این ماده قانونی، از اهمال دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه نسبت به تاخیر در تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث پیشگیری نموده و بازدارندگی موثری خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود۱.۲میلیون تومان است
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟