Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد هشومند قره باغ در خصوص جزئیات این برنامه‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و پایداری به نسل کنونی جامعه افزود: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی حوزه هنری استان بیش از ۱۶ عنوان برنامه فرهنگی و هنری را برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی تولید و رونمایی از پوستر سردار سلیمانی، انتشار مجموعه استوری موشن از وصیت نامه سردار سلیمانی، انتشار مجموعه استوری موشن ها و تصویر سازی با عنوان «کار برای خدا»، تولید مجموعه تصویرسازی منطقه‌ای «بیرق رشادت» با حضور هنرمندان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، تولید مجموعه تایپوگرافی «خدایا مرا پاکیزه بپذیر»، برگزاری عصر خاطره مجازی «طریق سربداری» بخشی از این فعالیت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پوستر محیطی و مجازی «مرد میدان»، انتشار مجموعه شعرخوانی «جاودانه»، انتشار مجموعه شعرخوانی «طریق سربداری»، تولید و انتشار مستند «مصاحبه با همرزم سردار»، انتشار مجموعه کلیپ با موضوع سردار سلیمانی، برگزاری اختتامیه سوگواری تئاتر «راویان و خورشید»، تولید و انتشار سرود و کلیپ «سلام سردار»، فراخوان پویش مردمی «یادگار ماندگار» در کنار گردهمایی شاعران مقاومت با عنوان «شکوه بصیرت» از دیگر برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی است که در گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی طی دهه بصیرت برگزار می‌شود.

هوشمند قره باغ با تاکید بر پاسداشت راه و روش زندگی شهدا عنوان کرد: امروز جایگاه رفیع سردار قاسم سلیمانی در میان مردم و همه ملت‌های آزاده جهان بر کسی پوشیده نیست و ما به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی فرهنگی، و هنرمندان در این عرصه وظیفه دارند تا با تولیدات فاخر خود نام و خاطره بزرگانی همچون سردار قاسم سلیمانی را برای همیشه در اذهان عمومی زنده نگاه دارند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از رونمایی تابلوی تصویرسازی «عروج» در حوزه هنری استان خبر داد و افزود: تعداد چهار عنوان اثر در حوزه تصویر سازی با تلاش هنرمندان استان‌های فوق و نقش تصاویری از سردار شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد.

وی یادآور شد: «عروج» اثر هنری در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر در قالب دیجیتال است که توسط «توحید توانای رشید» از هنرمندان شهرستان ارومیه و به سفارش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی طی ۱۰ روز در کارگاه هم آفرینی «بیرق رشادت» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی تولید گردید.

هوشمند قره باغ اضافه کرد: «بیرق رشادت» نخستین کارگاه هم آفرینی مجازی منطقه‌ای هنرهای تجسمی در بخش تصویر سازی بود که به همت حوزه هنری استان اردبیل و با همکاری حوزه‌های هنری استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی همچنین از برگزاری نمایشگاه پوستر و آثار تصویرسازی با عنوان مرد میدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که تا ۲۰ دی ادامه دارد طی داده ۱۶ اثر هنری از هنرمندان کشور با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی، اخلاق و شجاعت‌های این سردار سرافراز در مورد دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: نمایش ۱۰ عنوان اثر در رشته تصویر سازی از هنرمندان استان کرمان با موضوع اخلاق و صفات سردار سلیمانی و ارائه خاطرات دوستان و همرزمان وی در قالب هنر تصویرسازی از بخش‌های مهم این نمایشگاه در گالری پله حوزه هنری آذربایجان غربی است.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران ۱۳ دی ماه سال ۱۳۸۹ شمسی در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل گردید و نامش همانند بسیاری از همرزمان شهیدش در صفحه‌های تاریخ ایران زمین برای همیشه جاودان ماند.

کد خبر 5110446

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری آذربایجان غربی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا شهرستان کرج جبهه مقاومت خطبه های نماز جمعه عکس استانها آیت الله مصباح یزدی حوزه هنری آذربایجان غربی سردار قاسم سلیمانی انتشار مجموعه سردار سلیمانی شهادت سردار تصویر سازی هنری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»