Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:27:50 GMT

ثبت بزرگترین زمینلرزه در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۵۶۶۲

ثبت بزرگترین زمینلرزه در خوزستان

بزرگترین زمینلرزه هفته گذشته در هفتگل استان خوزستان به بزرگای ۴ رخ داد و فاریاب استان کرمان دو زلزله ۳.۶ و ۳.۴ را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا در هفته گذشته هفتگل استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۴ را تجربه کرد و در درز استان فارس زلزله ۳.۴ و در نارک استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ رخ داد. جزئیات زمینلرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۶ دی

در چاه داد خدا استان کرمان زلزله ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ و در خانه زنیان استان فارس زلزله ۲.۵ رخ داد.

درز استان فارس با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۱ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۴ کیلومتری درز، ۴۶ کیلومتری مزایجان و ۵۰ کیلومتری دوبرجی این استان بوده است.

یکشنبه ۷ دی

در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۵، در قطرویه استان فارس زلزله ۲.۹، در اشترینان استان لرستان زلزله ۲.۸، در بجنورد استان خراسان شمالی زلزله ۲.۹، در قائمیه استان فارس زلزله ۲.۹ و در جیرنده استان گیلان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

انارک استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۳ کیلومتری انارک، ۶۳ کیلومتری چوپانان و ۸۷ کیلومتری نائین این استان گزارش شد.

در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری رخ داد که کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۳۱ کیلومتری فاریاب استان کرمان و ۴۲ کیلومتری سرگز و ۶۰ کیلومتری زیارتعلی استان هرمزگان بوده است.

در هفتگل استان خوزستان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴ در عمق ۹ کیلومتری گزارش شد که کانون آن در ۲۲ کیلومتری هفتگل، ۲۸ کیلومتری قلعه تل و ۳۰ کیلومتری باغ ملک این استان بوده است.

 دوشنبه ۸ دی

دو گنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۸، تایباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ و درب بهشت استان کرمان زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

سه شنبه ۹ دی

در ازگله استان کرمانشاه زلزله ۲.۵، در باغین استان کرمان زلزله ۲.۵، در ساغند استان یزد زلزله ۲.۵ و در ترکمانچای استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

چهارشنبه ۱۰ دی

در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری رخ داد و رومرکز آن در ۲۹ کیلومتری فاریاب استان کرمان و ۶۴ کیلومتری سرگز و ۶۸ کیلومتری زیارتعلی استان هرمزگان بوده است. زلزله ۳.۴ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

پنج شنبه ۱۱ دی

در دهرم استان فارس زلزله ۲.۹، در چغامیش خوزستان زلزله ۲.۶، در کیاسر استان مازندران زلزله ۲.۸ و در نقده استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸ رخ داد.

همچنین چندق استان اصفهان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۲ کیلومتری لرزید که کانون آن در ۳۸ کیلومتری جندق، ۴۲ کیلومتری چوپانان و ۷۱ کیلومتری انارک این استان گزارش شد.

جمعه ۱۲ دی

در گلی داغ زلزله ۲.۵ و در آرادان استان سمنان زلزله ۲.۸ رخ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمین لرزه استان خوزستان رخدادهای لرزه ای در هفته گذشته زلزله ای به بزرگای ۳ ۶ استان کرمان زلزله ۲ فاریاب استان کرمان استان فارس زلزله ۲ کانون آن ۸ کیلومتری زلزله ۲ ۹ زلزله ۲ ۸ زلزله ۲ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین تیتکانلو در شهرستان فاروج را لرزاند.

به گزارش مهر، زلزله‌ای به قدرت ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه جمعه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله در ۹ کیلومتری تیتکانلو، ۱۰ کیلومتری فاروج و ۲۰ کیلومتری قوچان در خراسان رضوی رخ داده است.

این زلزله در شهرستان همجوار شیروان نیز احساس شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه