Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:32:07 GMT

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان همدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۶۵۶۳

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان همدان آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه همدان روز شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال آغاز طرح شهید سلیمانی با همکاری دستگاه های حاکمیتی، بسیج سازندگی و وزارت بهداشت و درمان از یکم آذر سالجاری، حمایت از افراد قرنطینه، افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا و نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علی بقایی افزود: بنابراین برای حفاظت از گروه های آسیب‌پذیر که خطر ابتلا به کرونا و مرگ آنها زیاد است، شناسایی، 

مراقبت لازم حتی درب منزل و حمایت مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا تیم هایی تشکیل شده و تیم های مراقبتی اقدام به شناسایی افراد قرنطینه، افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا کرده سپس تیم های حمایتی اقدام به حمایت و توزیع سبد معیشتی پیش بینی شده بین این خانوارها می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: برخی از افراد مسن و ناتوان به علت بیماری و کهولت سن توان پخت و پز ندارند بنابراین آشپزخانه برای سرو و طبخ غذای گرم مورد نیاز این افراد نیز پیش بینی شده است.

سرهنگ بقایی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از مراجعه کردن افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا که در قرنطینه خانگی به سر می برند یک هزار بسته معیشتی متشکل از مواد پروتئینی، پنیر، خرما، ماکارانی، روغن مایک، سویا، برنج، رب، حبوبات و پگ بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: علاوه بر این تهیه و توزیع ۲ هزار بسته دیگر توسط رده های مختلف بسیج آغاز شده است که در مجموع هفته جاری سه هزار بسته معیشتی در محله های مختلف شهرستان همدان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۳۰ هزار بسته معیشتی ۱۲۶ هزار پُرس غذا، سیسمونی، جهیزیه، بسته بهداشتی تهیه و در اختیار نیارمندان در شهرستان همدان قرار گرفته است 

توزیع اقلام بهداشتی و سبدهای معیشتی از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون در قالب طرح های مختلف از جمله کمک مومنانه در دستور کار نهادهای مختلف قرار داشته است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان جهان و سردار سلیمانی کمک های مردمی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان جهان و سردار سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان جهان و سردار سلیمانی کمک های مردمی قاسم سلیمانی اخبار کنکور خطر ابتلا به کرونا بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد