Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:37:19 GMT

چرا فقط ساختمان پرسپولیس توقیف شد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۶۶۲۸

صفی‌الله فغان‌پور در خصوص اینکه چرا شرکت شستا ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را با هم برای دریافت مطالباتش توقیف کرده است، اظهار داشت: این موضوع در اختیار ما نیست. این شرکت می‌توانست بابت طلبش اموال فدراسیون را توقیف کند و حتی اختیار داشت خود ساختمان فدراسیون را توقیف نکرده و اموال دیگری که متعلق به فدراسیون است را دراختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، فغان‌پور افزود: ما به آن‌ها نشان ندادیم چنین اموالی داریم و خود مسئولان آن شرکت با پیگیری‌ها و کارشناسی‌هایی که انجام دادند، خواستار توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شدند.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه خیلی‌ها سؤال می‌کنند چرا ساختمان پرسپولیس توقیف شده، اما برای استقلال چنین اتفاقی رخ نداده است، گفت: آن زمان که این ساختمان‌ها از سوی فدراسیون فوتبال خریداری شد، مقرر گردید اسناد آن به اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صادر شود. در این بین جلسات مختلفی داشتیم و توافقاتی هم انجام شد. در ادامه حتی این اقدام در مسیر کارشناسی قرار گرفت که نحوه پرداخت و دریافت پول‌ها به چه شکل باشد، اما بعد از مدتی این جریان متوقف شد. ذکر این نکته ضروری است، فدراسیون مدعی ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست، اما اسناد این دو باشگاه به نام فدراسیون ثبت شده است.

فغان‌پور خاطرنشان کرد: از آنجایی که میزان طلب شرکت شستا و کارشناسی‌های صورت گرفته به اندازه قیمت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس است، آن شرکت خواستار توقیف این دو ساختمان شده است. شاید اگر رقم مجموع این دو ساختمان به اندازه مطالبات شرکت شستا نبود، آن‌ها ساختمان باشگاه استقلال را هم توقیف می‌کردند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاق جدیدی طی روز‌های اخیر از طرف فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل رخ داده، عنوان کرد: توافقات جدید صورت گرفته و ما امیدوار هستیم تا پایان سال بقیه مطالبات این شرکت را پرداخت کنیم. متأسفانه شستا به خاطر فضای ایجاد شده کمی عجله کرد، اما با هماهنگی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و وزارت صمت توافقاتی به زودی شکل خواهد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز فغان پور شستا ساختمان پرسپولیس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز ساختمان فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است