Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: برخی کشورها فکر می‌کردند با کارهای پلیسی در مدت کوتاهی می توانند کرونا را مهار کنند. کشورهایی که مردم‌شان بیشتر همراهی کردند و رهبران کشورها توجه ویژه‌ای به این بیماری داشتند، موفق‌تر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: در ایران موفقیت خوبی را در موج اول و دوم و سوم داشتیم و همه ارگان‌ها نیز در این زمینه فعال شدند و توانستیم موج سوم را در زمان کوتاهی مهار کنیم. ما امروز به جز ۴ شهرستان، کل کشور زرد و و در برخی موارد نارنجی است.

وی ادامه داد: در ای موفقیت نقش رهبری را باید مدنظر داشت. رهبر انقلاب از آغاز هم به پروتکل‌ها تاکید و هم شرعا و قانونا رعایت آنها را تکلیف کردند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه رسیدن به روند کاهشی بیماری بسیار سخت، پرهزینه و نفس‌گیر است، گفت: زمانی که این شرایط مناسب بخواهد بهم بریزد، در یک زمان کوتاهی به شرایط بدتر برمی‌گردیم که جبرانش سخت است. اگر همه مردم همچنان با پایداری مراقبت نکنند احتمال دارد موج دیگری در بهمن و اسفند داشته باشیم. این را بدانیم هزینه کرونا در اواخر بهمن و اسفند بسیار سنگین است زیرا کاسبی عده ای از کسب و کارها در بهمن و اسفند بیشتر است.

ادامه دارد ...

کد خبر 5110536 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی قاسم سلیمانی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف آیت الله مصباح یزدی حسن روحانی 9 دی ایالات متحده امریکا لایحه بودجه ۱۴۰۰ حجت الاسلام حسن روحانی کمیسیون تلفیق جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت پیام تسلیت بهمن و اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!