Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:16:13 GMT

رکورد ۱۰ هزار سفر اسنپی در کیش زده شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۶۸۰۲

رکورد ۱۰ هزار سفر اسنپی در کیش زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با اینکه کمتر از یک ماه از حضور اسنپ در جزیره‌ کیش می‌گذرد، کیشوندان و گردشگران استقبال بسیار خوبی از این تاکسی اینترنتی داشته‌اند و اسنپ موفق شد رکورد بیش از ۱۰ هزار سفر را در کیش ثبت کند.

در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ خودرو در جزیره کیش با اپلیکیشن اسنپ در حال فعالیت هستند و این شرکت تاکسی اینترنتی سعی می‌کند با راهکارهای هوشمند خود تردد با کیفیت، سریع و ایمن را برای کیشوندان و گردشگران امکان‌پذیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسترسی آسان، سرعت، مقرون به صرفه بودن و شفافیت در قیمت‌گذاری از مهم‌ترین مزایای تاکسی‌ اینترنتی اسنپ نسبت به شیوه‌های سنتی حمل‌ونقل است. قیمت‌گذاری اسنپ در جزیره کیش بر اساس اطلاعات و داده‌هایی که از تحقیقات بازار به دست‌ آمده و همچنین با در نظر گرفتن تعرفه‌های موجود انجام می‌شود. با این حال، الگوریتم‌های قیمت‌گذاری اسنپ دائما بر اساس شرایط موجود در حال متناسب‌سازی خواهد بود.

برای پشتیبانی از سفرهای جزیره کیش، مرکز ارتباط اسنپ به صورت ۲۴ساعته در هفت‌ روز هفته در خدمت کاربران راننده و مسافر است. برای ارتباط با این مرکز می‌توانید از طریق منوی اپلیکیشن به بخش «پشتیبانی» مراجعه کنید. هر تماس از سوی کاربران یعنی یک شانس دوباره برای حفظ، بهبود، ترمیم و نوسازی یک رابطه. با اتکا بر این دیدگاه، هیچ تماسی از سوی کاربران در مرکز ارتباط اسنپ بدون پاسخ نمی‌ماند و این مرکز برای هر دغدغه‌ پاسخی دارد.

اکنون، اسنپ در بیش از ۱۷۰ شهر ایران خدمات‌رسانی می‌کند و تعداد کاربران راننده ثبت‌نامی در آن بیش از ۲ میلیون نفر و تعداد مسافران بیش از ۳۰ میلیون نفر است. این تاکسی اینترنتی رکورد ۲ میلیون سفر روزانه را زده و امیدوار است بتواند در جزیره کیش نیز مانند دیگر شهرهای کشور خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافران و کاربران راننده خود قرار دهد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: رکورد اسنپ جزیره کیش کیش هرمزگان جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید

ایسنا/هرمزگان مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از مسئولان وزارت نیرو انتظار داریم با توجه به بی‌نیازی این جزیره از مصرف برق سراسری و انتقالی برق مازاد تولیدی قشم به شبکه سراسری کشور، برای تشویق صنایع فعال در این‌ منطقه آزاد، عملیات دیسپاچینگ جزیره را حذف کنند.

 مرتضی صابری امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: برق شهرک‌های صنعتی قشم در فصل تابستان با اجرای سیستماتیک دیسپاچینگ توسط وزارت نیرو قطع می‌شود.

اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت نیرو، اجرای دیسپاچینگ در منطقه آزاد قشم همانند سایر نقاط کشور به‌صورت سیستماتیک و با هدف کنترل وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش مهمی از برق تولیدی این منطقه به سرزمین اصلی منتقل می‌شود، افزود: قشم با تولید حدود ۷۰۰ مگاوات برق، به یک منطقه مهم تولید کننده برق کشور تبدیل شده و انتظار داریم صنایع جزیره از شرایط برق ماندگار و بدون قطعی برخوردار باشند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، حدود دو ماه از تابستان سال گذشته صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی قشم به دلیل قطع برق بین دو تا سه روز در هفته بیش از ۴۰ میلیارد ریال ضرر کردند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در دهه نخست تاسیس منطقه آزاد قشم، ۲۴۰ مگاوات برق مورد نیاز جزیره از طریق شبکه سراسری تامین می‌شد اما در دو دهه گذشته این منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد دو نیروگاه بزرگ و دو نیروگاه کوچک، به یک منطقه مهم تولید کننده برق با حدود ۷۰۰ مگاوات تبدیل شده است.

صابری ادامه داد: از مجموع ۷۰۰ مگاوات برق تولیدی قشم، ۳۰۰ مگاوات آن در کل جزیره استفاده و همزمان ۲۴۰ مگاوات برق هم به شبکه سراسری منتقل و در نهایت بخشی از برق تولیدی هم در جزیره ذخیره‌سازی و محبوس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از وزارت نیرو درخواست کردیم برای کمک به تقویت برق صنایع قشم مجوز استفاده از برق ذخیره شده و محبوس را صادر کنند، گفت: پاسخ این وزارتخانه با تاکید بر اینکه عملیات دیسپاچینگ سراسری است و باید اجرا شود، منفی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا