Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج گفت: ۴۷۸ هزار و ۵۲۷ متر مربع از معابر و محلات این شهر آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر یکی از مطالبات جدی و بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است.

وی گفت: افزایش چند برابری قیمت قیر در سه سال اخیر یکی از مشکلاتی بود که شهرداری‌ها را با مشکل فراوانی در خصوص آسفالت و بهسازی معابر مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج افزود: امسال در راستای بهسازی و آسفالت معابر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفت و علاوه بر استفاده از پتانسیل سازمان عمران با دو پیمانکار بخش خصوصی قرارداد منعقد شد.

صیدی از آسفالت ۴۷۸ هزار و ۵۲۷ متر مربع از معابر و محلات سطح شهر سنندج خبر داد و عنوان کرد: با هدف بهسازی معابر امسال ۷۲ هزار و ۵۷۳ تن آسفالت در معابر شهری توزیع و پخش شد.

وی عنوان کرد: با ۲۳ هزار ۸۱۲ تن آسفالت ۱۶۹ هزار ۹۲۱ متر مربع از معابر حوزه شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد آسفالت شد.

شهردار سنندج افزود: ۱۴۳ هزار و ۷۰ متر مربع از محلات و معابر حوزه شهرداری منطقه یک و ننله با ۲۲ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت؛ بهسازی شد.

صیدی همچنین به بهسازی ۸۵ هزار و ۶۰ مترمربع از معابر و محلات حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۱۲ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت اشاره کرد.

وی گفت: ۸۰ هزار و ۴۷۶ مترمربع از محدوده شهرداری منطقه دو و نایسر با ۱۳ هزار و ۸۶۷ تن آسفالت در سال جاری بهسازی شد.

منبع: فارس

کد خبر 465798

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار سنندج سنندج آسفالت شهرهاي ايران آسفالت معابر نهضت آسفالت شهرداری سنندج مدیریت شهری حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت و بهسازی مربع از معابر معابر و محلات متر مربع تن آسفالت بهسازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز