Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:53:11 GMT

سپهبد شهید سلیمانی عطیه الهی برای امت اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۰۴۸

سپهبد شهید سلیمانی عطیه الهی برای امت اسلامی بود

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز شنبه در حاشیه آئین تجدید میثاق اعضای شورای قضایی استان کرمان با شهدا همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین پورجعفری و شهید ابومهدی المهندس در محل گلزار شهدای کرمان افزود: مکتب و سلوک سردار  سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان ایشان، چراغ پرفروغ جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اندیشه های باطلی که تصور می کردند با ترور شهید سلیمانی نام، راه و مکتب وی نیز خاموش می شود، امروز شاهد هستند که بر مبنای تاکیدات این شهید بزرگوار، همه ایران و جهان اسلام با تاسی به آموزه های عاشورایی و ولایی، منسجم تر از گذشته در راه مبارزه با ستم و استعمار زیاده خواهان عالم ایستاده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان عطیه الهی برای امت اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی با سیره و سلوک بی نظیر خود مصداق فرمایش پیامبر رحمت (ص) بود که فرمودند، هر که از خدا بترسد، خداوند همه چیز را از او هراسان کند و هر که از خدا نترسد، خداوند او را از همه چیز هراسان سازد.

موحد، اقدام رئیس جمهور شرور آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از ترس آنها از این شهید بزرگوار دانست و خاطرنشان کرد: سردمداران جبهه کفر و عاملان و آمران این اقدام تروریستی در حالی سردار سلیمانی و همراهان ایشان را ترور کردند که این شهدای گرانقدر میهمان کشور دیگری بودند و این اقدام نقض آشکار تمام قوانین بین المللی است.

وی سکوت جوامع بین المللی در برابر قانون شکنی ترامپ محکوم کرد و گفت: به یقین تمامی عاملان، آمران و حمایت کنندگان از این حرکت تروریستی و ناقض منشورهای بین المللی، روسیاهان همیشه تاریخ خواهند بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، جوشش خون سردار سلیمانی در رگ های تک تک ایرانیان و آزادی خواهان جهان را زمینه ساز انتقام سخت از عاملان و آمران ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت دانست و تصریح کرد: تفکر حاج قاسم سلیمانی به ایران و خاورمیانه محدود نمی‌شود و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و تمام کره خاکی، عرصه نبرد تفکر حاج قاسم سلیمانی در مقابل نظام استکباری و نظام ظالمانه ای خواهد بود که بر بشریت حکومت می کند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان قاسم سلیمانی اخبار کنکور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی