Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:39:46 GMT

آزمايش در منزل کرج

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۸۰۸

آزمايش در منزل کرج

خبرگزاری آریا- وقتی پزشک به شما می‌گوید: «من می‌خوام چند تا آزمایش برات بنویسم» ممکن است از خودتان بپرسید که او به دنبال چه نشانه‌هایی در خون یا نمونه ادرار شما است. گاهی اوقات پزشک به دلیل تغییر وضعیت سلامتی یا پیشگیری از برخی بیماری‌ها، آزمایش‌هایی را تجویز می‌کند. از سوی دیگر، ممکن است شما بدون مراجعه به پزشک نگران برخی بیماری‌ها باشید و بخواهید برای بررسی، تحت آزمایش قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه افراد با روند زمان‌بر آزمایش دادن و مشکلات آن آشنا هستند. به همین دلیل وقتی نیاز دارید که مورد آزمایش قرار بگیرید احتمالا اولین سوالی که به ذهن شما می‌رسد این است که کجا و در چه شرایطی آزمایش بدهید. یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید در نظر بگیرید، آزمایش در منزل توسط هوم‌کا است که می‌تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به این موضوع و آزمایش در منزل کرج برای افرادی که ساکن کرج هستند با جزئیات بیشتری پرداخته‌ایم.

چرا آزمایش در منزل

آزمایش دادن منظم در دنیای امروز به امری بسیار مهم تبدیل شده است. با این حال، مراجعه به آزمایشگاه زمان زیادی از برنامه‌های ما را می‌گیرد. استفاده از خدمات آزمایش در منزل می‌تواند در این مورد کمک بسیار زیادی به ما بکند که هوم‌کا این امکان را به صورت آزمایش در منزل کرج برای ساکنین این شهر فراهم کرده است. در ادامه با مزایای آزمایش در منزل آشنا می‌شوید.

آسان و کارآمد

آزمایش در منزل آسان است زیرا همان‌طور که از نامش پیداست در خانه انجام می‌شود. دیگر لازم نیست نگران ترافیک خیابان یا برخی مسائل شخصی باشید زیرا نمونه‌گیر به خانه شما می‌آید. همچنین، لازم نیست در آزمایشگاه در نوبت قرار بگیرید چون با این امکان، تنها کسی هستید که تحت آزمایش قرار می‌گیرید.

بر اساس راحتی شما

زمان خدمات آزمایش در منزل، انعطاف‌پذیر است و می‌توانید بر اساس برنامه زمانی خود تصمیم بگیرید که چه زمانی نمونه‌گیر در خانه شما حاضر شود و نمونه‌گیری را انجام دهد. برای دریافت جواب هم نیازی به مراجعه حضوری ندارید. هوم‌کا با ارائه خدمات آزمایش در منزل کرج، این امکان را برای شما فراهم کرده است.

انجام آزمایش توسط افراد قابل‌اعتماد

افرادی که برای آزمایش شما در منزل توسط هوم‌کا انتخاب شده‌اند افرادی هستند که از لحاظ تخصص و سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده‌اند. این امر باعث شده است که فرایند انجام آزمایش در منزل هم حرفه‌ای و هم ایمن باشد.

بهداشتی و سالم

پاکیزگی محیط، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دارد. در شرایط امروزی که ترس از این بیماری‌ها بسیار شایع است آزمایش در منزل می‌تواند به دلیل آگاهی شما از محیطی که در آن آزمایش می‌شوید، استرستان را به‌شدت کاهش دهد. همچنین لازم است بدانید فرایند نمونه‌گیری توسط هوم‌کا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و سوزن‌ها و سایر تجهیزات آزمایشی مورداستفاده کاملا استریل و ایمن هستند.

انجام چه آزمایش‌هایی در منزل، امکان‌پذیرند؟

آزمایش در منزل شامل هر آزمایشی است که بتوان آن را در خانه انجام داد. علاوه بر چکاپ‌های متنوع، می‌توان به آزمایش‌هایی ازجمله آزمایش‌های عمومی، تست کرونا، تست ژنتیک و تست اعتیاد اشاره کرد که هوم‌کا امکان آزمایش در منزل کرج را برای انجام این تست‌ها فراهم کرده است.

هوم‌کا چگونه می‌تواند به شما برای آزمایش در منزل کرج کمک کند؟

اگر شما به انجام چکاپ یا آزمایش‌هایی که مطرح شد نیاز داشته باشید می‌توانید برای ما درخواست خود را ارسال کنید و ما فرد نمونه‌گیر و متخصص در این زمینه را به خانه شما اعزام خواهیم کرد. پس از دریافت نمونه از شما، نمونه را به یکی از آزمایشگاه‌های معتبر طرف همکار ارسال خواهیم کرد.  سپس در زمان مقرر و کوتاه می‌توانید نتیجه آزمایشتان را از طریق پورتال هوم‌کا مشاهده کنید.

تعرفه‌ها و قیمت‌های آزمایش در منزل کرج

پس‌ازاینکه درخواست خود را در هوم‌کا ثبت می‌کنید کارشناسان ما، تعرفه و قیمت‌ها آزمایش در منزل را به شما اعلام می‌کنند. لازم است بدانید اعلام مقدار هزینه آزمایش بستگی به نوع درخواست شما دارد و بر اساس تعرفه‌های قراردادی انجام می‌گیرد.

آزمایش در منزل کرج با هوم‌کا

همان‌طور که مطالعه کردید چکاپ در منزل می‌تواند برای شما بسیار کارآمد و مقرون به‌صرفه باشد. هوم‌کا تقریبا هر آزمایشی را که بتوان در خانه انجام داد برای شما فراهم کرده است. اگر ساکن شهر کرج هستید آزمایش در منزل کرج، یکی از امکاناتی است که هوم‌کا برای شما ارائه کرده است. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات، به صورت آنلاین درخواست خود را در هوم‌کا ثبت کنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمایش در منزل کرج فراهم کرده آزمایش هایی بیماری ها برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مین چی، در صورت تایید ایمنی، این دارو در اختیار بیمارانی قرار خواهد گرفت که به طور مادرزاد دندان ندارند تا تاثیرگذاری آن نیز تایید شود. محققان امیدوارند در ۲۰۳۰ میلادی فروش این دارو را آغاز کنند.

افراد معدودی دچار فقدان دندان مادرزادی هستند. عدم وجود ۶ دندان یا بیشتر شرایطی است که موروثی تلقی می شود. طبق بیانیه بیمارستان کیتانو که در این پژوهش همکاری می کند، نخستین مرحله آزمایش بالینی از سپتامبر امسال تا آگوست ۲۰۲۵ میلادی ادامه می یابد. برای مشخص شدن تاثیرگذاری دارو، آن را به داخل رگ افراد سالم ( ۳۰ مرد ۳۰تا ۶۴ ساله) تزریق می کنند. شرکت کنندگان باید حداقل یکی از دندان های عقبی شان را از دست داده باشند تا اگر دارو تاثیرگذار بود و دندان رشد کرد، مشکلی ایجاد نشود. هیچ عارضه جانبی مهمی در آزمایش روی حیوانات مشاهده نشده است.

در مرحله بعدی این دارو در بیمارستان کیتانو به بیماران با فقدان دندان مادرزادی داده می شود. محققان تصمیم دارند در این مرحله تعداد شرکت کنندگان را به ۲تا ۷ نفر محدود کنند که حداقل از زمان تولد ۴ دندان نداشته باشند.

داروی رشد دوباره دندان پروتئینی به نام USAG-۱ را غیر فعال می کند که مانع رشد دندان است. محققان معتقدند در آینده این دارو نه تنها برای افرادی با چالش فقدان دندان مادرزادی بلکه بیمارانی که به دلیل جراحت یا پوسیدگی دندانشان را از دست داده اند، کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6098343 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • معمای علیت معکوس/ اگر آینده بر گذشته تاثیر گذارد!
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • اعضای بدن شما چند سال دارند؟
  • وزوز گوش نشانه کاهش شنوایی
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • برگه‌های آزمایش الکی!