Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@16:29:02 GMT

حاج قاسم شخصیتی فراملی و فرامذهبی داشت 

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۹۱۳

حاج قاسم شخصیتی فراملی و فرامذهبی داشت 

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، پیرامون شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای اسلام و انقلاب اسلامی و  مقاومت در منطقه فداکاری و ایثارگری زیادی کرد.

وی ادامه داد: تمام همت شهید سلیمانی نجات منطقه از حضور و شرارت داعش و کشورهای پشتیبان این گروه تروریستی بود، مردم منطقه هم این ایثارگری ها را از او مشاهده کردند و محبت ایشان در دلهای آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصباحی مقدم افزود: محور مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد، همانطور که شهید در حیات خویش توانست برای حفظ نیروهای مقاومت ومقابله با نقشه های استکبار جهانی و صهیونیستی نقش آفرینی کند، شهادتش هم این اثر را گذاشت و خط شهید استمرار پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی از کسانی بود که فراملی و فرا مذهبی رفتار می کرد، ایشان با اهل سنت و نیروهای اهل سنت که درمنطقه فعال بودند مراوده داشت؛ رزمندگانی که در فلسطین، سوریه،عراق، یمن و افغانستان بودند همه مورد حمایت شهیدحاج قاسم سلیمانی بودند.

مصباحی مقدم ادامه داد:هم و غم حاج قاسم سلیمانی این بود که ملت های مسلمان را زیر چتر وحدت جای دهد و منافع آنها را زیر چتر اتحاد پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند