Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:31:33 GMT

سولسشر: مانعی برای پیوستن دیالو به منچستر نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۲۷۳

سولسشر: مانعی برای پیوستن دیالو به منچستر نیست

اوله گنار سولسشر از پیوستن دیالو به منچستر یونایتد خبر داد و گفت برنامه‌ نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ محدود خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که مانعی بر سر راه رسیدن جوان ساحل‌عاجی به تئاتر رویاها نمی‌بیند. منچستر یونایتد آماده است تا با رسیدن بازیکن خارق‌العاده‌ آتالانتا، آماد دیالو، خود را تقویت کند، اما بنا به گفته‌ سرمربی‌شان، آنها قصد ندارند در پنجره‌ نقل و انتقالات ژانویه فعالیت زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شیاطین سرخ خرید دیالوی 18 ساله را از باشگاه ایتالیایی در تابستان، با مبلغی که می‌تواند به 37 میلیون پوند (48 میلیون دلار) برسد تایید کردند. این وینگر جوان تا زمان گرفتن مجوز حضور در اولتدرافورد در آتالانتا می‌ماند.


پس از برد 2-1 برابر استون‌ویلا، که باعث شد این باشگاه با لیورپول صدرنشین هم امتیاز شود، سولسشر پیوستن قریب‌الوقوع دیالو به منچستر یونایتد را تایید کرد. مربی نروژی اشاره کرد که نقل و انتقال دیگری در این پنجره برای آنها به وقوع نخواهد پیوست. 


سولسشر گفت: "در مورد آماد همه‌ کاغذبازی‌ها انجام شده است. مانعی نمی‌بینم. امیدوارم هرچه زودتر او را در جمع خودمان ببینیم، چون در مورد او خیلی هیجان‌زده‌ایم. البته برای پیشرفت به زمان نیاز دارد. بجز این مورد، به بازیکن دیگری در این ژانویه فکر نمی‌کنم."

 


دیالو، وینگر راست، در این فصل فقط 35 دقیقه در همه‌ رقابت‌ها برای آتالانتا بازی کرده است، چرا که باشگاه ایتالیایی ترجیح می‌داد فرصت را به بازیکنی بدهد که قرار است در باشگاه بماند. این نوجوان احتمالا ابتدا باید در تیم زیر 23 سال منچستر بازی کند تا بتواند خود را با بازی در انگلستان وفق دهد و راه خود را به تیم اصلی منچستر یونایتد، که اکنون اوضاع بسیار خوبی دارد، باز کند.


پس از باخت به آرسنال در اوایل نوامبر، منچستر یونایتد در ده بازی گذشته‌ خود در لیگ برتر شکست نخورده است. هشت برد و تنها دو تساوی برابر منچستر سیتی و لسترسیتی به دست آورده است. 


سولسشر در مورد روند شکست‌ناپذیری منچستر یونایتد گفت: "البته که خیلی از این روند خوشحالیم. نشان دادیم که در این یک سال چقدر پیشرفت کرده‌ایم. در ابتدای سال گذشته به آرسنال در خانه‌ حریف باختیم. به شدت پیشرفت کردیم و هر روز بهتر و قدرتمندتر می‌شویم. بازیکنان در سن و سال خوبی هستند. در حالی یادگیری‌ و تشنه‌ی یادگیری‌اند، که مسئله‌ی مهمی است. هر روز با میل و اشتیاق فراوان تمرین می‌کنند تا در روز مسابقه بهترین باشند. کاملا متمرکزند."

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت