Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار امروز شنبه (۱۳ دی ماه) در اولین روز هفته با افزایش عرضه در عمده نمادهای بزرگ و کوچک آغاز بکار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو در قیمت ۲۹۹ تومان داد و ستد می‌شود. خساپا افت بیش از ۴ درصدی دارد و در قیمت ۲۱۵ تومان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خگستر افت حداکثری را تجربه می‌کند.

در گروه بانکی‌ها وپست در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه است. وپارس در قیمت ۳۵۳ تومان افت ۳ درصد دارد. ونوین افت ۴ درصد دارد و در قیمت ۵۲۶ تومان قرار دارد.

در گروه فلزی‌ها فملی در قیمت ۱۳۷۷ تومان افت ۲ درصد دارد. فولاد در قیمت ۱۲۸۲ تومان افت بیش از ۳ درصد دارد. ذوب در قیمت ۴۶۱ تومان افت ۴ درصد را تجربه می‌کند.

افت ۱۵هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در این ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۲هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های ونیکی، کروی و وپست بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، فملی و شستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

صف فروش خساپا برچیده شد.

معاملات پالایش ۲۵٪زیر قیمت عرضه انجام می‌شود. 

خدمات فنی و مهندسی امروز معاملاتی نوسانی را تجربه می‌کنند. رتکو٬ رنیک و رمپنا پر عرضه‌های گروه اند. تابا٬ خفولا و تپولا با افزایش تقاضا همراه شدند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۷هزار و ۳۷۸واحدی (دو درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های برکت، شستا و خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های چخزر، وسپهر و زملارد در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۳۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش خودکفا، گشان و خبهمن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام اقتصادی و خودکفایی آزادگان حدود ۳۲۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید چخزر، خزر و غگیلا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۲۵میلیارد تومان (۴۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۹۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۳نماد و حجم صف‌های فروش در۵۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت صنایع چوبی خزر کاسپین (چخزر) به ۳۵.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 «محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «هتل و رستوران» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات چوبی» با تقاضای خرید حدود ۲۳۰میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۳۳درصد از سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع چهار هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس بورس فرابورس صف های خرید و فروش سهام تومان افت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط