Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت ورزش جوانان گفت: امکانات و زیرساخت های ورزشی اسدآباد نیازمند تقویت بوده و باید این امکانات و زیرساخت ها را برای جوانان اسدآبادی فراهم کرد.

سعید کتابی شنبه ۱۳ دی ماه در کمیته منتخب برنامه ریزی شهرستان اسدآباد که به منظور بررسی تخصیص اعتبارات و پیگیری مدیران و دستگاه های اجرایی برای جذب بیشتر اعتبارات برگزار شد، اظهار کرد: در اعتبارات سال آینده باید به صورت ویژه به بحث اعتبارات اداره ورزش و جوانان توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود دو سال اداره ورزش و جوانان از نظر مدیریتی رها شده و دارای مشکل بوده است، تصریح کرد: استادیوم آزادی مجموعه اداره ورزش شهرستان نیاز به بازسازی و مرمت داشته و نیاز است که جوانان اسدآبادی دارای یک زمین چمن آبرومند در این استادیوم باشند و در این راستا مرمت زمین چمن استادیوم ضرورت دارد و قطعاً توجه به مرمت و بازسازی آن با توجه به قرار گرفتن در بهترین نقطه شهر به عنوان مرکز ورزشی شهرستان رونق خواهد گرفت.

کتابی همچنین با تأکید بر اینکه در اعتبارات سال آینده نیم نگاهی به عملکرد هر دستگاه در نحوه جذب اعتبارات خواهیم داشت و براساس آن نسبت به میزان اختصاص اعتبار به هر دستگاه به عنوان یک آیتم تصمیم گیری خواهیم کرد، یادآور شد: شهرستان اسدآباد دارای هشت پروژه شاخص آموزشی در دست اجرا بوده که اتمام و تکمیل این طرح‌ها به اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد و از نظر تعداد پروژه و مبلغ اعتبارات باید پیگیری جدی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در نظارت و پیگیری امور شهرستان و شرح وظایف کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: مدیران دستگاه های اداری اگر بخواهند تنها به وقت اداری کار خود را موکول کنند کار پیش نخواهد رفت و باید برای خدمتگزاری به مردم جهادی وارد میدان شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد هم از گام محکم تیم خانه بسکتبال اسدآباد در آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال خبر داد و گفت: رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، منطقه شمال(گروه الف) یادواره شهید سردار سلیمانی به میزبانی کرمانشاه ۱۱ دی ماه آغاز شد و تیم کرمانشاه در نخستین دیدار خود در این رقابت ها برابر تیم خانه بسکتبال اسدآباد تن به شکستی خانگی داد.

علی جمور با اشاره به پیروزی ۹۴ بر ۷۵ تیم خانه بسکتبال اسدآباد برابر تیم حریف کرمانشاهی خود، اظهار کرد: تیم خانه بسکتبال اسدآباد تیمی قوی و ریشه دار در رقابت های لیگ بسکتبال است که سابقه حضور چندین ساله در این لیگ داشته و از سال ۸۶ تاکنون به عنوان تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های گروه الف منطقه شمال به میزبانی کرمانشاه با حضور پنج تیم خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال اسدآباد، پاس ناجا کامیاران، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال البرز از یازدهم دی ماه آغاز شده است و تا هفدهم دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها اداره ورزش و جوانان کمیته برنامه ریزی استادیوم آزادی ورزش جوانان شهرستان اسدآباد اداره ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی