Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:33:09 GMT

سه عرضه اولیه ۹۹، دوباره عرضه اولیه شدند!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۷۲۰

با آغاز معاملات امروز ۱۳ دی ۹۹ دوباره رنگ قرمز بر نقشه بازار پاشیده شد و شاخص ساز‌ها و نماد‌های کوچک بازار همگی دسته جمعی به بازه قرمز رنگ و صف‌های فروش وارد شدند!

به گزارش بورس تابناک، با این اوضاع وضعیت عرضه اولیه‌های سال جاری هم دیدنی بود و تعدادی از آن‌ها حتی به زیر قیمت عرضه اولیه هم رسیده اند و در حال معامله می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتا که از زیرمجموعه‌های شستا است در حالی که در تابستان سال جاری در قیمت ۱۵۷۵۰ ریال عرضه اولیه شد هم اکنون قیمت پایانی آن به ۱۵۰۷۰ ریال رسیده است و در زیر قیمت عرضه اولیه سال جاری در حال معامله می‌باشد.

امین نیز که با قیمت ۱۰۴۰۰ عرضه اولیه شد هم اکنون قیمت پایانی آن به ۱۰۱۹۰ رسیده است.

وسپهر که آخرین عرضه اولیه نیمه نخست امسال بود و کلی صحبت از حقوقی‌های خوب و حمایت‌های آن‌ها از سهم بود، حالا به زیر قیمت عرضه اولیه رسیده است. وسپهر در حداکثر قیمت ۱۰۱۰۰ ریال عرضه اولیه شد و هم اکنون قیمت آن به ۱۰۰۱۶ ریال رسیده است و اگر این روند در آن ادامه داشته باشد، احتمالا قیمت‌های زیر هزار تومان را هم خواهد دید.

پرسش این است که اگر این سهام در این قیمت‌ها ارزشمند نبودند چرا به سهامداران عرضه شدند؟ در این سه ماه با این گزارش‌هایی که منتشر شده است، چه اتفاقی افتاده است که این سهام حتی به میزان قیمت عرضه اولیه هم ارزش ندارند! اگر هم در این قیمت‌ها ارزشمند هستند که چرا حقوقی‌های آن اجازه داده اند قیمت به این نقاط برسد؟

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز عرضه اولیه بازار سرمایه صف فروش شاخص بورس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد