Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، این معاونت به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های مختلفی را تهیه و از شبکه‌های مختلف استانی و سراسری به مردم ایران هدیه کرده است.

در این رهگذر، تولیدات موسیقایی سهم و جایگاه ویژه‌ای دارند و به دلیل تاثیرگذاری شعر به خصوص سرود، آثاری در خور در این ساختار ضبط و از شبکه‌های مختلف پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این تولیدات شاخص که علاوه بر ضبط استودیویی و تولید نماهنگ با کیفیت بالا (Full HD) و در آیین اختتامیه یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی نیز به صورت زنده بر روی صحنه اجرا شد، سرود رسمی «آیین سلیمانی» است.

این اثر در پنج فصل به روایت تاریخ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کار بزرگ مدافعان حرم و شکست داعش، شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و تشییع میلیونی پیکر این شهید بزرگوار و همرزمانش، خروش امت اسلامی در محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه توسط آمریکا و دست نشانده‌های غربی و در نهایت رویش نسل جدید سلیمانی‌ها در ایران اسلامی می‌پردازد.

آهنگسازی و تنظیم این اثر توسط محمدرضا چراغعلی و بر اساس سروده‌ای از دکتر اکرامی و استاد اسفندقه صورت گرفته و غلامرضا صنعتگر و ستار سهرابی هم خوانندگی آن را بر عهده داشته‌اند ضمن اینکه گروه کُر ۵۰ نفره شامل اقوام مختلف ایرانی با لباس‌های بومی و محلی و اقشار مختلف جامعه و نیرو‌هایی از یگان‌های مختلف نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، مدافعان حرم، بسیج و نیرو‌های دریایی و هوایی در اجرای آن حضور داشتند.

تصویربرداری نماهنگ مربوط به این اثر فاخر در موزه دفاع مقدس و یادمان شهدا در شهر‌هایی همچون اهواز به عنوان سرزمین مقاومت و ایثار صورت گرفته و نسخه‌ای ۶ دقیقه‌ای از این آن هم با تدوین مجدد از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده است ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان