Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستاران می‌گویند: علیرغم تاکید مقام معظم رهبری، در حال قطع همکاری با بخشی از جامعه پرستاری هستند.

جمعی از پرستاران خوزستان در تماس با ایلنا، از قطع همکاری بخشی از همکاران خود در بیمارستان‌های خوزستان خبر دادند.

به گفته این پرستاران، پرستاران ۸۹ روزه‌ای که قرارداد آنها سی‌ام ماه قبل (آذرماه) به پایان رسیده، با عدم نیاز بیمارستان مواجه شده و در آستانه‌ی بیکاری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرستاران با انتقاد از رویه حاکم بر وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌گویند: علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر به‌کارگیری و استخدام پرستاران، همکاران ما بیکار شده‌اند؛ به نظر می‌رسد کرونا تا حدودی فروکش کرده است و دیگر به پرستاران نیازی ندارند!

در نامه‌ای که به روسای بیمارستان‌های اهواز از جانب دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده، آمده است که اشتغال پرستاران ۸۹ روزه بعد از خاتمه قرارداد در پایان آذر، غیرقانونی است و باید با آنها تسویه حساب صورت بگیرد. این ابلاغ که در روزهای ابتدایی دی ماه صادر شده، موجب اعتراض پرستاران شده است. آنها می‌گویند: چرا نیروهایی که در بحران کرونا از جان و دل مایه گذاشته و با خطرات بسیار جنگیده‌اند، استخدام نمی‌شوند؟!

بیشتر بخوانید: اهواز تنها شهر نارنجی خوزستان / ادامه اعمال محدودیت‌ها ‏روز بدون فوتی کرونا در خوزستان لینک کوتاه: asriran.com/003Can

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است

توحش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدی رسیده است که دیگر تل آویو در مجامع بین المللی آبرویی ندارد و تمامی کشور‌ها اگر این رژیم را محکوم نمی‌کنند، دستکم دیگر خبری از حمایت از اسراییل به مانند روز‌های نخست پس از حملات هفتم اکتبر نیست. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) کشف گور‌های دسته جمعی در غزه را محکوم کرد. 

بر این اساس، لین جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره به خبرنگاران گفت: پکن عمیقا از وقوع فجایع رخ داده در بیمارستان الشفا و کشف گور‌های جمعی شوکه شده و این موضوع را محکوم می‌کند. 

وی در ادامه به اشاره به بیش از ۲۰۰ روز قساوت صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه، خاطر نشان کرد: بخش وسیعی از نوار غزه اکنون زیرآوار مانده و بیش از یک میلیون غیرنظامی در این باریکه با ناامیدی در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند. 

سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد: این واقعیت که چنین فجایعی در قرن ۲۱ رخ می‌دهد ظلم به وجدان اخلاقی بشریت است و اساسی‌ترین جنبه عدالت بین المللی را زیرپا می‌گذارد. 

لین جیان در پایان با اشاره به قطعنامه شورای امنیت و درخواست‌های بین المللی برای پایان منازعه در غزه، تاکید کرد: اصلی‌ترین ضرورت فعلی استقرار آتش بس در این باریکه در اسرع وقت است. این موضوع در حال اولویت اصلی چین درباره جنگ غزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره