Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدرحیم حسین‌بر مدیر امور توزیع برق شهرستان سیب و سوران : این تعداد تعویض در راستای افزایش پایداری شبکه، جلوگیری از بروز خاموشی، بهبود ارائه خدمات به مشترکان، پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و در نهایت کسب رضایت مشترکان انجام شده است.

او  با بیان اینکه این اقدام با تلاش نیرو‌های بهره‌برداری امور و در حوزه شهری و روستایی سیب و سوران انجام شده است افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح تعویض ۱۲۷ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور توزیع برق شهرستان سیب و سوران به برگزاری مانور‌های جهادی در حوزه توزیع برق سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: در برگزاری ۲ مانور جهادی در این استان ۱۵۶ اصله تیر فرسوده در مناطق مختلف استان تعویض شد.

او در ادامه به اپلیکیشن برق من اشاره کرد و افزود: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده می‌توانند از طریق این اپلیکیشن (منوی خاموشی) در خواست خود را به صورت شبانه روزی اعلام و پیگیری کنند.

بانتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو تیربرق توزیع برق سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور

علی علیزاده در بجنورد گفت: ۴۰ درصد از سهم طرح کاشت یک میلیارد درخت شامل زراعت چوب صنوبر و اکالیپتوس است که باهمت مردم و بهره برداران بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او گفت : بهره برداران در این طرح با کاشت درختان اقتصادی می‌توانند با زراعت چوب درآمد اقتصادی داشته باشند.
به گفته علیزاده در مرحله نخست اجرای این طرح باید ظرفیت کاشت نهال در نهالستان ها، عرصه‌های قابل کشت، نوع ارقام با توجه به شرایط آب و هوایی سنجیده شود.
رییس موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه گفت: قرار نیست که منابع آب شرب، کشاورزی و یا صنایع برای اجرای این طرح استفاده شود و باید از آب‌های غیر متعارف از جمله آب دریا، باران بهره برد، به طور مثال در کاشت درختان حرا از آب دریا استفاده و در مناطقی نیز کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی از آب باران مشروب خواهد شد.

پویش کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است و قرار است در طی چهار سال یک میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم خراسان شمالی دراین چهار سال ۱۶ میلیون اصله نهال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد