Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:51:31 GMT

راه شهید سلیمانی ادامه دارد/ مقاومت عزت آفرین است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۹۳۹۲

راه شهید سلیمانی ادامه دارد/ مقاومت عزت آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جمع فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی که به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهارکرد: جای خالی مالک اشتر زمانه یک تسلیت حقیقی به ملت ایران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهادت برای سردار سلیمانی یک تولد جدید بود، بیان‌کرد: از هر قطره خون که به ناحق از این شهید بر زمین ریخت یک سردار حاج قاسم سلیمانی دیگر سربلند خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان ایرانی جای سردار را پر می‌کنند

عبادی با بیان اینکه جوانان ایرانی اجازه نمی‌دهند که جای سردار سلیمانی خالی بماند، ادامه‌داد: جوانان ایرانی سلاح شهید بزرگ ما را بر دوش گرفته و از ناموس، عزت و کیان کشور و اسلام با شجاعت و مجاهدانه دفاع خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت سرمایه بزرگ هر انسانی است، گفت: کسی که بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل را از دست بدهد در حقیقت همه سرمایه خود را از دست داده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمنان ما پایبند هیچکدام از قوانین فطری و انسانی نیستند، گفت: فرعون صفت‌ها همیشه میان قبایل و جوامع اختلاف افکنی می‌کنند تا بتوانند به سلطه خود در میان مردم ادامه دهند.

تشکیل گروه‌های تروریستی با هدف اختلاف افکنی است

عبادی با تأکید بر اینکه تشکیل طالبان و داعش و سایر گروه‌های تروریستی به واسطه همین هدف اختلاف افکنی و ترس در میان مردم و جوامع اسلامی است، اظهار کرد: آنان می‌خواهند با این اقدامات کشورها را به ضعف برسانند.

وی گفت: استکبار از گذشته می‌خواسته ملت‌ها و جوامع را از نظر اقتصادی نیز به ضعف بکشاند تا بتواند به راحتی بر آنان حکومت کنند و از طرف دیگر نیز اقدام به شبهه افکنی در حوزه‌های فرهنگی و دینی نیز می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در چنین شرایطی شناخت دشمن نیاز به بصیرت دارد تا بتوان حق از باطل را به درستی شناخت.

استکبار کار خود را با ترویز پی می‌گیرد

عبادی با تأکید بر اینکه دشمن همواره کار خود را با حیله و تزویر پیش می‌برد، بیان‌کرد: استکبار تنها زمانی از عناد دست بر می‌دارد که ما هم از همه داشته‌های معنوی و مادی خود دست برداریم و این موضوع را سازش کاران باید متوجه باشند.

وی گفت: استکبار می‌خواهد ما چون بن سلمان تبدیل به نوکر و به عبارت خودشان گاو شیرده استکبار شویم که این موضوع با عزت ما ناسازگار است.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه مقاومت عزت آفرین است، اظهار کرد: معامله قرن مطرح شده توسط استکبار و آمریکا یک حیله است و آنان در موضوع فلسطین تاکنون جنایت‌های عدیده‌ای مرتکب شده‌اند.

عبادی گفت: در مقابل خواست دشمن که ضعیف شدن ملت ما است، باید همه برنامه‌ریزی ها ما بر قوی شدن باشد.

کد خبر 5110715

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی قاسم سلیمانی بصیرت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج جبهه مقاومت خطبه های نماز جمعه عکس استانها نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند