Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@18:43:15 GMT

برگزاری همایش آشنایی با مولتی روتورها

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۹۹۸۲

برگزاری همایش آشنایی با مولتی روتورها

انجمن علمی دانشجویی مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن علمی دانشجویی رباتیک دانشگاه فردوسی مشهد، همایش آشنایی با مولتی روتورها ـ رویداد AEROBO را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مولتی روتور دستگاهی است شبیه به هلیکوپتر که توسط چرخش ملخ یا چرخ بال نیروی برا یا همان لیفت را تولید میکند که باعث به پرواز درآمدن مجموعه مولتی روتور می گردد، پرواز آن پایداری بسیار بیشتری نسبت به هلیکوپتر دارد، از این رو پرواز با این پرنده ها بسیار راحت تر از هلیکوپتر است، معمولا در یک مولتی روتور از ۳ موتور به بالا استفاده می کنند و نحوه چیدمان موتورها به گونه ای طراحی شده است تا بیشترین تعادل توسط ایجاد نیروی متورها ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مولتی روتور چیست"، "کاربرد مولتی روتورها در صنعت و زندگی"، "آینده شغلی در زمینه مولتی روتورها" و "مولتی روتور ها در ایران و جهان" برخی عناوین سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

این همایش با سخنرانی مهندس امین صادقی ـ مجری و مدرس دوره های فناوری پهپاد، مهندس وحید رضاپور ـ ستاد مدعو دانشگاه فردوسی مشهد، فعال در صنعت ساخت مولتی روتورها و مهندس مهران باغبانی ـ مدیریت شرکت آتراتوس، دبیر سابق انجمن علمی مهندسی هوافضا دانشگاه فردوسی مشهد، روز پنجشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۸ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به صورت رایگان از طریق لینک http://yun.ir/t۸۴۱۰۲اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مولتی روتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم