Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت در سفری به ریاض با مقامات عربستان سعودی از جمله «عادل بن احمد الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه این کشور دیدار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، وزیر خارجه کویت در این دیدار روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت این روابط در زمینه‌های مختلف و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه کویت همچنین پیام مکتوب «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت به «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی را تقدیم الجبیر کرد.

فرستاده امیر کویت همچنین با «نایف الحجرف» دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس در مقر دبیرخانه این شورا در ریاض دیدار کرد.

در این دیدار ترتیبات مربوط به برگزاری چهل‌ویکمین دور اجلاس سران شورای همکاری خلیج‌فارس که قرار است پنج ژانویه (۱۵ دی) در شهر العلا برگزار شود، مورد بررسی قرار گرفت.

سفر وزیر خارجه کویت به ریاض در حالی است که برخی منابع خبری از احتمال حصول توافق در این اجلاس برای پایان دادن به اختلافات چهار کشور عربی (عربستان، بحرین، امارات و مصر) با قطر خبر داده‌اند.

از زمان بروز اختلافات بین این چهار کشور با قطر در خرداد ۱۳۹۶، کویت تاکنون نقش میانجی برای حل اختلافات را ایفا کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر خارجه کویت عربستان سعودی شاه سعودی وزیر خارجه کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد