Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، افزود: شهید سلیمانی انسانی وارسته و دارای مبادی اخلاق، دلسوز انقلاب، با اعتقادی راسخ و یک انسان کامل بود و نسبت به ملت ایران و امنیت ملت، اعتقاد بالایی داشت و انسانی از خود رسته و به خدا پیوسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد سردار سلیمانی، اظهار داشت: این شهید والامقام دارای شخصیت ممتاز و مخلصی به معنای واقعی کلمه بود و کار را فقط برای خدا انجام می‌داد و دنبال خودنمایی نبود و همواره در مکتب امام راحل گام برمی‌داشت و عاشق رهبری و مردم بود.

جمالی پور با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست، اضافه کرد: همه کسانی که در کنار این مجاهد نستوه و سردار عالی مقام به عنوان همرزم خدمت کرده‌اند اذعان دارند که او عاشق اسلام، ولایت، انقلاب و شهادت بود و این بزرگ مرد به پاس سال‌ها تلاش بی وقفه در حفظ انقلاب و اسلام پاداش عظیم شهادت نصیبش شد.

نماینده عالی دولت در قزوین تصریح کرد: سردارسلیمانی به معنای واقعی کلمه، چهره کاریزماتیک جبهه مقاومت، سردار ملی ایرانیان و قهرمان امت اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی بود.

وی ادامه داد: سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار توجه کنیم و مکتب حاج قاسم را که در امتداد مکتب امام خمینی (ره) است بیشتر بشناسیم.

جمالی پور با بیان اینکه سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس با تفکرات راهبردی و رشادت‌های خود سهم بزرگی در دفاع از این مرز و بوم ایفا کرد، خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام تمامی عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان این سرزمین کرد و همچنین در صادر کردن انقلاب اسلامی به سرتاسر دنیا نقش به سزایی داشت.

استاندار قزوین تاکید کرد: شهید سلیمانی و شهدای بزرگی همچون شهید فخری زاده، برای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کردند و مردم ما همواره به آرمان‌ها و مبانی انقلاب و ارزش‌های این شهدای گرانقدر وفادار هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی از جایگاه ویژه‌ای در بین آحاد مختلف جامعه برخوردار است و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

جمالی پور در ادامه درگذشت حضرت آیت الله مصباح یزدی استاد برجسته حوزه و دانشگاه را تسلیت گفت.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی استان قزوین جهان و سردار سلیمانی استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور سردار سلیمانی جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت