Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان می‌پردازد، اظهار کرد: با خدمات شبانه‌روزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، اداره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح «لبیک ۲۴» یا «قرارگاه انصار» است؛ به این معنا که اعلام شده همه فرماندهان از رده فرمانده گروهان تا سلسله‌مراتب بالاتر فرماندهی گردان، فرمانده لشکر و حتی فرمانده نیروی زمینی باید ارتباط مستقیم با کارکنان داشته و درب اتاق آنان به روی نیرو‌ها باز باشد.

امیر حیدری افزود: در همین راستا فرمانده نیروی زمینی روز‌های دوشنبه با کسانی که بازرسی نیرو معین می‌کند، ملاقات‌های عمومی دارد و روز‌های یکشنبه نیز معاونت هماهنگ‌کننده نیرو با کارکنانی که در یک فرآیند دیگری انتخاب می‌شوند، ملاقات می‌کند و مسیر پاسخگویی سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به همین منوال است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در کنار این موارد به منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود و انتقال آن به سلسله‌مراتب فرماندهی، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کارکنان خواهد بود.

وی با تشریح نحوه عملکرد سامانه سپهر نزاجا تصریح کرد: به تعداد معاونت‌هایی که در نیروی زمینی داریم، اپراتور‌هایی به‌صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع می‌دهند، پاسخ را احصاء می‌کنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار می‌دهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.

فرمانده نزاجا در پایان گفت: از همه عزیزان و کارکنان نیروی زمینی ارتش می‌خواهم در صورتی که مشکلاتشان توسط سلسله‌مراتب فرماندهی یگان رسیدگی نمی‌شود از این سامانه استفاده کنند. این سامانه قطعاً باید پاسخگو باشد و حتماً کسی که پیگیر موضوع شده است، باید پاسخ قانع‌کننده دریافت کند؛ بنده هم قطع به یقین پاسخگو خواهم بود و سعی بر این است که هیچ‌کدام از نیرو‌های عزیز نزاجا در مسیر پاسخگویی و حل مشکلاتشان بی‌جواب نمانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش سامانه سپهر نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور