Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@13:44:19 GMT

مشکل بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۱۳۷۵

مشکل بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن

تیم پرسپولیس برای دومین بازی متوالی درصد پاس صحیح کمتر از ۸۰ درصد را به ثبت رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در حالی مقابل ذوب آهن متوقف شد که کادرفنی سرخپوشان نیز روی نمایش پایین تر از حد انتظار این تیم در نیمه دوم صحه گذاشت. پرسپولیس در نیمه نخست، دو ضربه به چارچوب داشت اما در نیمه اول پیش از گل ذوب آهن حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و تک ضربه اش را احمد نوراللهی پس از گل ذوب آهن روانه دروازه شهاب گردان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال نکته مهم در نمایش پرسپولیسی ها، دقت پاس پایین آن ها بود. استاندارد قرمزها در دوره یحیی گل محمدی دقت ۸۴-۸۵ درصدی بوده اما امروز آن ها در نیمه دوم تنها ۷۶% از توپ ها را به صورت درست رد و بدل کردند و این در شرایطی بود که دقت پاس پرسپو‌لیس در نیمه اول عدد ۸۱% را نشان می‌داد. البته باید توجه داشت که پرسپولیس در نیمه دوم تعداد پاس بیشتری هم داشت.

این برای دومین بار در لیگ بیستم است که پرسپو‌لیس با نرخ دقت ۷۸ درصدی زمین را ترک می‌کند. سرخپوشان پایتخت در بازی قبلی و زمین نامناسب وطنی این آمار را به ثبت رساندند اما این بار انتظار می‌رفت که در ورزشگاه آزادی عملکرد متفاوتی داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ بیستم پرسپولیس تهران لیگ بیستم محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که نیمه نخست این دیدار با تک گل مهاجم گل گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۲۷) برای میهمان سیرجانی گلزنی کرد.

کد خبر 6089300

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول