Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم و عزاداری به یاد «سردار دل ها» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم و عزاداری به یاد «سردار دل ها» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این محافل در مساجد روستایی به صورت حضوری و در شهرها به صورت مجازی برگزار شد و استقبال خوبی از این مراسم ها شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: البته فعالیت های مجازی کانون بسیار بیشتر و بهتر از فعالیت های حضوری است زیرا اکثر برنامه ها بر اساس جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح ریزی شده بود.

 

 

سقاء ادامه داد: انتشار کلیپ و نماهنگ از سوی کانون های مختلف از دیگر برنامه های هنری به همت فعالان کانون های مساجد بود که از ابتدای دی ماه در روزهای مختلف اتفاق افتد و یک رویداد بسیار ارزشمند از فعالان هنری کانون نمایش داد.

 

 

وی اذعان داشت: ارسال عکس و نقاشی برای مسابقه های مجازی مختلف طراحی شده از سوی ستاد و کانون ها نیز از دیگر کارهای صورت گرفته به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود که با استقبال فعالان کانون های مساجد مواجه شد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: متاسفانه بسیاری از برنامه های فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری شد.

 

سقاء عنوان کرد: حضور فعالان کانون های مساجد در مراز شهدا و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی نیز از دیگر حرکت های خودجوش کانون ها بود.

 

وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان در قالب طرح ملی «ایران قوی» بزودی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل محفل انس با قرآن کریم اردبیل کانون های مساجد استان مساجد استان اردبیل برنامه ها برگزار شد کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی