Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی آمده است: ارتحال عالم ربانی، حکیم متأله و صاحب‌نظر و فقیه مجاهد و بصیر آیت‌الله مصباح یزدی را، که به‌حق مصباح علم و حکمت و اخلاق بود، به محضر ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، مراکز علمی حوزه‌ای و دانشگاهی و اصحاب علم و تحقیق و به فرزندان و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: این شخصیت والا در مسیر حق به تمام معنا ازخودگذشته بود و همه وجود خویش را فدای دفاع از خلوص اندیشه دینی کرد. در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و محوری‌ترین رکن اندیشه این انقلاب یعنی ولایت فقیه از هیچ کوششی دریغ نکرد و هرگز در قید و بند مصلحت‌سنجی‌ها و محاسبه‌های مرسوم واقع نشد و در مقابل هجمه‌های زهرآگین عقب ننشست.

در این پیام افزوده شده است: آثار گران‌قدر این استاد فرزانه، که بی‌شک از ذخایر ماندگار حوزه علمیه شمرده می‌شود و راه تازه‌ای که ایشان با تأسیس مؤسسات علمی و نگاهی نو به رشته‌های علوم انسانی در حوزه گشود و شاگردان و تربیت‌یافتگان مکتب ایشان، بخشی از باقیات صالحاتی است که از این حکیم فرزانه به جای مانده است و اندیشه وی را پایدار خواهد ساخت.

در این پیام خاطرنشان شده است: از محضر ربوبی علو درجات و همجواری با اولیای الهی را برای ایشان و شکیبایی و پاداش نیک را برای بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت فقیه مصباح یزدی انقلاب اسلامی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر

 در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

سیدحسن خمینی و سیدیاسر خمینی نیز در این مراسم حضور داشتند و سیدحسین خمینی را در میزبانی از مهمانان همراهی می کردند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی