Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها، مدارس شاهد و ایثارگران کردستان با امضای الکترونیکی میثاق نامه، با آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید عهد کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، همزمان با سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، دانش‌آموزان، کارکنان آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد و ایثارگران استان و نیز اعضای ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگران استان و شهرستان‌های تابعه با آرمان‌های والای آن شهید گرانقدر تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، یکی از ماموریت‌های طرح شاهد و مدارس شاهد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت دانست و کار صورت گرفته را در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ارزشمند عنوان کرد.

 

صلاح‌‎الدین مفیدی با بیان اینکه این تجدید عهد با آغاز دهه بصیرت، در بستر مجازی و به صورت الکترونیکی با ثبت مشخصات مشارکت کنندگان صورت گرفته است، افزود: مدارس شاهد و ایثارگران کردستان با مشارکت بالای خود در این طرح معنوی، بار دیگر نشان دادند که اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت  و نیز ترویج آن در نزد این مدارس بالاست.

 

وی بیان کرد:  بی‌شک دانش‌آموزان مدارس شاهد کردستان با راهنمایی کارکنان آموزشی و پرورشی و اجرایی مدارس شاهد قدر رشادت‌های مجاهدان سرزمین خود را می‌دانند.

 

وی اضافه کرد: متن میثاق‌نامه‌ای در بستر مجازی قرار گرفت توسط دانش‌آموزان شاهد دو ایثارگر به صورت الکترونیکی امضا شد.

 

متن میثاق نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه اولین سالگرد شهادت بزرگ مردی هستیم که جان شیرین و مبارک خود را نثار حیات عزتمندانه هم وطنان خود نمود؛ سرداری که با صلابت مثال زدنی، در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ایران ایستاد و مهربانانه و با خلوص نیت، امنیت _ این نعمت گران بها-  را برای مردم کشورش تضمین کرد.

 

مایه مباهات و افتخار است در عصر انسانی زندگی می‌کنیم که رهبر فرزانه کشورمان او را شجاعِ مدبر و جنگاورِ مقید به حدود شرعی توصیف کرد. او با نثار خون خود فصل تازه ای از کتاب مقاومت و ایستادگی را شروع کرد؛ فصلی که دانش‌آموزان کشورش به تأسی از خون او و با یاری دلسوزانه و مسئولانه معلمان خود، قلم قدردانی از افتخارآفرینان کشورشان را بر آن خواهند نگاشت. ان شاءالله 

 

هم‌اکنون ما دانش آموزان و کارکنان آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد استان کردستان با گرامیداشت نام، یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، با سردار دل ها عهد می بندیم که: 

 

در ادامه راه پر افتخاری که او قهرمانانه آن را نمایندگی می نمود، با تمام توان در راستای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم و با فعالیت های علمی خود، روز به روز خودکفایی کامل کشورمان را نزدیک‌تر سازیم. 

 

 1. در راستای 40 سال خستگی ناپذیری در گام اول و باور راسخ آن سردار بزرگ به گام دوم انقلاب اسلامی و نیز با استناد به یکی از فرازهای آن بیانیه مبنی بر اینکه «دانش، آشکارترین وسیله قدرت و عزت یک کشور است»، هر چه بیشتر در راه تحصیل و تعلیم علم کوشا باشیم. 

 

2. به «مقاومت» به عنوان محوری ترین رویکرد متجلی در اعمال سردار سلیمانی وفادار باشیم. 

 

3. مطیع اوامر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده و از راه ولایت ذره ای کوتاه نیاییم.

 

4. با اعتقاد به اینکه همه ما مدیون شهدای گرانقدر و فداکاری های ایثارگران عزیز هستیم، در احترام به یادگاران شهداء و خانواده معظم جانبازان و ایثارگران، ثابت قدم بمانیم. 

 

 در پایان با سلام و درود به ارواح طیبه و تابناک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خاصه سردار حاج قاسم سلیمانی و امام شهیدان، از خداوند متعال می خواهیم ما را در راستای نیل به این اهداف کمک نماید.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس شاهد تجدید عهد با سردار سلیمانی میثاق نامه کردستان مدارس شاهد و ایثارگران حاج قاسم سلیمانی سالگرد شهادت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ نخبگان شاهد و ایثارگر، با اهدای لوحی از تلاش های مجموعه شرکت بیمه دی در جهت بهبود و تسریع خدمت رسانی تشکر و قدردانی کردند. متن این پیام تشکر به این شرح است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

با سلام و احترام مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر وظیفه خود می‌داند که از همه مدیران جهادی، با کفایت، خدوم و دلسوز شرکت بیمه دی و نیز از تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و زحمتکش آن سپاسگزاری و قدردانی کند.

بیمه دی در سال گذشته در مواجهه با مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران، همه توان خود را به کار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، گام‌های مثبت بزرگ و مهمی را در راستای اهداف جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان بردارد و با اراده و درایت و برنامه‌ریزی اصولی خود به ایشان آرامش و اطمینان از اجرای صحیح، منظم و به‌موقع امورشان را هدیه کند. ما این آرامش خود را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان بیمه دی می‌دانیم و از خداوند متعال برایتان بهروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت را می‌طلبیم. ایران قطعا با داشتن مدیران و کارکنانی کاردان و دلسوز و ایثارگر چون شما می‌تواند همیشه به خود ببالد و سرافراز باشد.

اضافه می‌کنیم که این تشکر ویژه و خالصانه از مدیریت و کارکنان بیمه دی در مقابل گستره حمایت‌ها، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها در انجام تعهدات و رفع نگرانی از مجموعه ما، هرچند ناچیز است، اما امیدواریم انگیزه‌ای باشد تا خدمتگزاری، ایده‌پردازی‌ و نوآوری‌های شما عزیزان همچنان استمرار یابد و به‌عنوان یک منش و الگوی فرهنگی در چارچوب خدمتگزاری در جامعه نهادینه شود.

با تقدیم احترامات

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر

گفتنی است شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای برنامه ها و اقداماتی از جمله کاهش مدت زمان پرداخت خسارت ها، تکریم ارباب رجوع، راه اندازی سیستم نظرسنجی، افزایش تعداد مراکز درمانی در سطح کشور و .... در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان به ویژه قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران کوشیده است.

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟