Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نصب نیوجرسی و ایجاد روشنایی، ایمنی و امنیت در سطح آزادراه‌های این استان را ارتقا داده و وضعیت را بهتر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مهرداد سلطانی،  در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی جاده‌ای استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، افزود: نصب نیوچرسی و تامین روشنایی در سطح آزاد راه ها، اقدام بسیار خوب و مبارکی است که در این استان نیز آغاز شده است و در کاهش حوادث جاده ای، اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه وجود نیوجرسی در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، سهم و نقش مهمی ایفا می کند، اظهار داشت: با استفاده از روش های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه های زنجان در واقع تبعات تصادفات به حداقل می رسد.

سلطانی تصریح کرد: جان انسان ها بسیار ارزشمند است و باید سطح ایمنی و امنیت در مسیرهای ارتباطی درون و برون شهری را ارتقا بخشید و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی حتی اگر در حد یک نفر هم باشد نباید اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان باید برنامه های عملیاتی آتی خود مبنی بر کاهش وقوع تصادفات رانندگی و جان باختگان به کمسیون اجرایی ایمنی راه ارایه دهند.

سلطانی افزود: لازم است برای جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش خطرات احتمالی ناشی از رانندگی در مقابل دانشگاه زنجان (واقع در جاده ترانزیت زنجان - تبریز) تقاطع موجود اصلاح شود که بر اساس رایزنی صورت گرفته قرار است راهداری زنجان نسبت به این کار اقدام کند.

وی ادامه داد: کمربندی قیدار نیز باید تکمیل و پس از رفع نقص بازگشایی شود چراکه اگر عبور و مرور رسمی برقرار شود به حتم مشکلات ناشی از عبور غیررسمی برطرف شده و وقوع حوادث رانندگی نیز به حداقل خواهد رسید.

سلطانی به امنیت جاده ای در آرامستان شهر زنجان اشاره کرد و افزود: باید آرام سازی و ساماندهی این مسیر به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان انجام گیرد تا امنیت و ایمنی در آن به لحاظ پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی احتمالی برقرار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نصب نیوجرسی ایجاد روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023