Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه معرفی الگوهای انسانی برای جوانان آن‌ها را از تهاجم فرهنگی غرب دور می‌کند، گفت: شهید سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت (ع) است و سرباز صفر ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدباقر عبادی» امروز(۱۳ دی) در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در فضای باز امامزادگان باقریه بیرجند که با حضور بسیجیان و خادمیاران رضوی ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد،  اظهار کرد: یکی از تاثیرگذارترین مسائل و عوامل در تربیت جامعه و افراد، الگوهای انسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در عصر تهاجم  گسترده فرهنگی دشمنان قرار داریم، گفت: در چنین شرایطی میلیاردها هزینه می شود تا با مطالب جعلی و دروغ و نادرست، فرهنگ و اعتقاد و مبانی استقلال ما را بگیرند.

 

وی با تأکید بر اینکه روش تربیتی قرآن یکی از روش ها و پادزهر شبیخون فرهنگی است، ادامه داد: قرآن الگوهای انسانی را بیان می کند تا در لحظات حساس جامعه اسلامی و افراد بیایند از این الگوها بهره بگیرند و به راه خود ادامه دهند و آنقدر این تاثیرگذار بوده است که امثال ابوذر، سلمان و مقداد به جایگاه بالایی رسیدند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به نقشه دشمن برای اینکه ارتباط جامعه با الگوهای انسانی را جدا کنند، تصریح کرد: در این تفکر عرض ارادت به ترامپ و کرنش در مقابل استکبار را شرک نمی دانند اما عرض ارادت و زیارت ائمه اطهار علیه السلام را شرک می دانند!

 

نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن می خواهد ارتباط جامعه اسلامی را با یکی از تاثیرگذارترین شاخص ها در تربیت اسلامی و مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی را از دست ما بگیرد لذا باید خیلی باید هوشیار باشیم.

 

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را نیز پادزهر تهاجم فرهنگی دانست و ادامه داد: حساسیت دشمن به راهیان نور به خاطر تحول روحی و معنوی نوجوانان و جوانان در بازدید از مناطق راهیان نور و محل شهادت رزمندگان است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور خنثی کننده جنگ نرم دشمنان انقلاب است، گفت: باید بزرگان و اسوه ها و الگوهای انسانی مانند علامه مصباح یزدی را به جوانان بشناسانیم چرا که آن‌ها را از تهاجم فرهنگی غرب دور می‌کند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه از معارف غنی اسلام شهید باکری، همت ها و سلیمانی ها به وجود می آید، افزود: شهید سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت علیه السلام است که وقتی نام او برده می شود قلب ملت تکان می خورد.

 

وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی و ایرانی آنقدر عمیق و نافذ است که می تواند شور میلیونی برای تشییع شهید سردار سلیمانی ایجاد کند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت شهدا و بزرگان و معرفی فرهنگ آنان به جوانان می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند، عنوان کرد: فوکویاما یکی از نظریه پردازان امریکایی می گوید: مکتب  شیعه دارای دو بال سبز (مهدویت و ظهور منجی) و سرخی به نام نهضت عاشورا است. شیعه در افقی پرواز می‌کند که تیرهای ما به آن نمی‌رسد و دارای زره‌ای به نام ولایت فقیه است که مانند حصن و حصاری از این مکتب محافظت می‌کند.

 

نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدهای شهید سلیمانی به اطاعت از ولایت فقیه، گفت: تنها سلاح و تاکتیک نظامی شهید سلیمانی برش نداشت بلکه پس از شهادتش، خود شخصیت این شهید در عرصه فرهنگ بالاترین برش را دارد و امروز زنده تر از قبل شده است.

 

وی در ادامه ولایتمداری، سلامت نفس و تقوا و  ترک محرمات را از ویژگی های بارز شهید سلیمانی برشمرد و بیان کرد: کسی نمی تواند ادعای انقلابی بودن داشته باشد اما تقوا را رعایت نکند چون گاهی این ادعا بدون رعایت تقوا آسیب می زند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی به ادعا نیست و شهید سلیمانی روحیه انقلابی واقعی داشت، گفت: گاهی برخی افراد داخلی مدعی انقلابی سخنان هم جهت با استکبار  و نظام سلطه می زنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: شهید سلیمانی عاشق اعتدال بود اما نه اعتدالی که سیاسیون می گویند بلکه اعتدالی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند مبنی بر اینکه « اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم».

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی به اندازه کافی هستند بنابراین باید قدر دوستان انقلاب را بدانیم، تصریح کرد: نباید با اندک چیزی بگوییم کسی انقلابی نیست و او را کنار بزنیم البته برخی مانند سران فتنه مردود هستند.

 

نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع رفتار شهید سلیمانی با هوشیاری این بود که برای انقلاب یارگیری می کرد و این شهید بزرگوار سرباز صفر ولایت بود.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خادمیاران رضوی الگوی انسانی ولایتمداری تهاجم فرهنگی حجت الاسلام عبادی الگوهای انسانی شهید سلیمانی تهاجم فرهنگی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان