Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌ در خصوص فراق حاج قاسم سلیمانی نوشته‌ است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 13 دی ماه سالروز یکی دیگر از جنایت‌های استکبار جهانی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است؛ اقدامی که نه تنها مردم کشورمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان را در غمی بزرگ فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا در چنین روزی دستور ترور بزرگ‌مردی را داد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از لبنان و‌ سوریه گرفته تا افغانستان و عراق احساس آزادگی و حمایت این بزرگ‌مرد را چشیده‌ و توانسته‌اند از یوغ استکبار رهایی یابند.

هجر حبیب|دل‌نوشته همسر شهید هادی باغبانی در فراق حاج قاسم سلیمانیهجر حبیب|همسر شهید مهدی بیدی: فرزندانمان رهرو حاج قاسم و مقاومت خواهند بودهجر حبیب-4|دل‌نوشته همسر شهید روح‌الله قربانی در فراق حاج قاسم سلیمانی

به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد با توجه به سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به خصوصیات اخلاقی، ابتکارات، اقدامات و مجاهدت‌های این شهید بپردازد. از این رو برای آشنایی بیشتر با دوستان، همرزمان و فرماندهان ایشان گفت‌وگو کرده‌ایم. در این قسمت همسران شهدای حرم در فراق حاج قاسم دست به قلم شده و در این باره دلنوشته‌ای در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌اند. در ادامه متن دلنوشته همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری را می‌خوانید:

گوشیم زنگ خورد شماره افتاد یعنی آشنا نبود، در حال رانندگی بودم خوشبختانه جایی که بودم خلوت بود کنار ایستادم:

- سلام علیکم خانم شهید انصاری

- سلام علیکم بله

صدای خانم جوانی بود؛

- سلیمانی هستم

وای وقت مشاوره با خانم دکتر سلیمانی داشتم؛

-ببخشید شما از دفتر خانم دکتر سلیمانی تماس گرفتید؟

-نه من سلیمانی‌ام دختر حاج قاسم

وااااااای خدای من؛

-سلام ببخشید نشناختم،

-خواهش می‌کنم، پیام داده بودید تماس گرفتم، ببینم امری داشتید؟

و من دستپاچه گفتم نه عرضی نبود فقط، فقط الهی من و بچه‌ها فدای سردار،

دیدم جمله خیلی مناسب نیست و منظورم کاملا گم شد سریع گفتم به  سردار سلام برسونید بفرمایید جان من و بچه‌ها ناقابل است فدای یک نفس بیشتر شما و حضرت آقا....

من کاری از دستمان برنمی‌آید ولی پدر شما ذخیره نظام هستند، این هفته دیدار سردار با دختران شهید نعمایی در فضای مجازی پخش شد و دختران من بهانه می‌گیرند چرا سردار منزل ما نمی‌آیند.

دختر حاج قاسم گفتند چشم به پدر می‌گم.

دوباره گفتم می‌دونم این‌قدر سرشون شلوغه انتظار ندارم تشریف بیارند منزل فقط ما دعا گوییم اگر فرصت کردند بچه‌ها خوشحال می‌شوند.

بعد از قطع تلفن توی پوست خود نمی‌گنجیدم خدایا یعنی سردار فرصت دارند.....

و  حالا هر جمعه ساعت به وقت عاشقی ساعت 1:20 دلم تنگ می‌شود برای سرداری که پشتمان به او گرم بود....

بعداز شهادت همسرانمان دلمان خوش بود که اگر سربازی رفت سرداری هست که مثل کوه محکم برای دفاع ایستاده، مثل جویبار لطیف و مهربان برای فرزندان شهدا....

امان از ساعتی که دلمان شکست؛ امان از روزی که به هرکدام از دوستانم زنگ می‌زدم پر از گریه بودند و هیچ‌کس شرمنده نبود که با صدای بلند گریه می‌کند و فقط پشت گوشی صدای‌ های‌های گریه بود بدون کلامی...

امان از ترسی که بعداز سردار دلها در دلمان نشست، اما وقتی روز تشییع دخترت مثل همیشه به پیروی از بانوی قهرمان کربلا با سخنرانی کوبنده‌اش بنی امیه را رسوا کرد زینب تو هم، سردار کاخ بنی امیه‌های زمان، آمریکا و اسرائیل و آل سعود را در هم شکست به زانوهایمان قوت داد و به مشت‌هایمان نیرو و تمام توان خودرا جمع کرده‌ایم. سردار سربازهای کوچکتان در هرمنزل شهید را با سفارشات ولایتمداریتان پرورش دهیم تا هرجا لازم باشد از جان خود و فرزندانمان نیز برای پیر حکیم و فرزانه بگذریم که بنا به فرمایش شما:

والله

والله

والله عاقبت بخیری در پیروی از این حکیم فرزانه است !

لیلا بیگلری خوشمرام (همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری )

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید آمریکا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید فراق حاج قاسم نوشته همسر شهید خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان