Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:59:19 GMT

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۱۳۵

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سوادکوه شمالی

مراسم سالگرد شهیدحاج قاسم سلیمانی و یادواره 76تن شهدای منطقه لفور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد شارقلت منطقه لفور سوادکوه شمالی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بمناسبت گرامیداشت دهه بصیرت مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 76 تن شهدای منطقه لفور سوادکوه شمالی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ شهادت و شهادت طلبی باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی و مداحی بردار میثم نجفی و همچنین با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و آحاد مردم ولایتمدار با رعایت پروتکل بهداشتی در مسجد روستای شارقلت منطقه لفور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه لفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!