Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (شنبه) در خبری فوری به نقل از منابع خود در شهر راس العین این خبر را منتشر کرد و بدون ذکر شمار کشته ها و زخمی‌های این انفجار، اعلام کرد که خبرها از کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان سوری بر اثر این انفجار حکایت دارد.  

در همین حال دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه گزارش داد که بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در نزدیکی بازار الخضره در شهر راس العین پنج نفر از جمله یک زن و کودک کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه اضافه کرد: حال برخی مجروحان وخیم و احتمال اینکه تعداد کشته‌ها افزایش یابد، زیاد است؛  در این انفجار به اموال شهروندان نیز آسیب وارد شد.  

همچنین در مورد دیگری سانا گزارش داد که بر اثر پرتاب یک ماده منفجره در بازار کارگران شهر حسکه ۶ نفر مجروح شدند.  

بنا به گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه از  ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰، این دیده بان کشته شدن چهار نفر از جمله ۲ سرباز از لشکر "۲۰" و لشکر "المعتصم" و یک زن و یک مرد را در نتیجه انفجار مواد منفجره در شهر «راس العین» در حومه حسکه را مستند کرده است.  

پیشتر در روز ۲۰ آذر امسال خبرگزاری فرانسه از کشته شدن ۱۹ نفر از جمله سه نظامی ترکیه بر اثر  انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان حسکه در شمال شرق سوریه و در مرز با ترکیه خبر داد.  ۲ هفته قبل از آن نیز انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یک پست بازرسی و در حوالی منطقه تحت کنترل مزدوران سوری مورد حمایت ترکیه در نزدیکی شهر "رأس العین" در استان حسکه سه کشته برجای گذاشته بود.  

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بمب گذاری شده دیده بان بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه