Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ درخواست رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

یک نشریه اماراتی با بررسی شرایط و زیرساخت‌های نامزد‌های کسب میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۷، شانس فدراسیون فوتبال قطر را بیشتر از سایر فدراسیون‌های آسیایی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور قطر برای میزبانی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ ورزشگاه‌های مدرنی را تاسیس کرده است و هتل‌های ۵ ستاره زیادی دارد.

با توجه به شرایط ورزشگاه‌ها و امکانات موجود در کشورمان، این نشریه اماراتی شانس فدراسیون فوتبال ایران برای کسب میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را کمتر از سایر نامزد‌های کسب این عنوان می‌داند.

فدراسیون‎های ایران، عربستان، قطر و هند به صورت رسمی پرونده‎های خود را در مرحله نهایی کاندیداتوری برای میزبانی از جام ملت‎های آسیا ۲۰۲۷ تکمیل کرده‌اند و از بین این ۴ نامزد، میزبان انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شرط مهم برای میزبانی در جام ملت‌های فوتبال آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال حاشیه ورزش فدراسیون فوتبال برای میزبانی فوتبال آسیا جام ملت آسیا ۲۰۲۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند