Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه پرونده مسکن مهر طبق تعهد تا پایان امسال بسته می‌شود، گفت: بهترین رکورد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در احداث بیمارستان‌ها را مهندس علیزاده به نام خود ثبت کرد.

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی که به تکریم و معارفه معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی اختصاص داشت، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: در یک دوره‌ای مسئولیت را در وزارت راه و شهرسازی پذیرفتیم که هر روز شرایط سخت‌تری بر کشور حاکم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایطی که پیشبرد اهداف کلان و سیاست‌های تدوین‌شده، نیازمند رها شدن از روش‌های سنتی و رایج بوده و هست تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و قول و فعل‌مان یکی باشد. این از جمله راهبردهایی است که در تمامی ارکان وزارت راه و شهرسازی، جاری است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همگی ما در وزارتخانه راه و شهرسازی به مردم، مقام معظم رهبری و رییس جمهور قول دادیم و تعهد کردیم که این تعهدات باید محقق شود. زیرا چنانچه این قول‌ها به هر دلیلی عملیاتی نشوند چندین برابر تاثیرات منفی ایجاد خواهد کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با تصریح بر این نکته که باید تعهدات وزارت راه و شهرسازی محقق شود، از تلاش های معاونان خود در حوزه های مختلف، سپاسگزاری و برای همه آنها آرزوی توفیق کرد.

اسلامی از تلاش‌های مهندس محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به واسطه زحمات ارزشمند در طول ۱۱ سال خدمت در وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد و توضیح داد: بهترین رکورد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در احداث بیمارستان‌ها را مهندس علیزاده به نام خود ثبت کرد.

وی موضوع مهم وزارت راه و شهرسازی را در شرایط کنونی کشور، موضوع مرتبط با زمین و مسکن برشمرد و با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی در خصوص تولید مسکن، تعهدات سنگینی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده است تا مسکن مهر را حداکثر تا پایان امسال به اتمام برساند که این مهم، باید محقق شود.

اسلامی گفت: از مهندس مهرآبادی که پیشکسوت طرح مسکن مهر هستند خواستم تا مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن باشد و کل فرایند مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در تعامل با معاونت مسکن و ساختمان به سهولت و روانی جلو ببرد.

وی با تاکید بر اینکه اتمام مسکن مهر و اجرای هرچه سریعتر طرح اقدام ملی مسکن تنها اخذ مصوبه و چانه‌زنی نباشد و به عملیات اجرایی و تکمیل واحدها منجر شود، توضیح داد: اگرچه تقاضاها و مطالبات غیرمنطقی فراوانی به وزارت راه و شهرسازی تحمیل می‌شود اما اصل مطلب این است که پرونده مسکن مهر حتما تا پایان امسال بسته شود زیرا تعهدی است که وزارت راه و شهرسازی بر آن تاکید کرده و در این خصوص نیز نامه‌ای به مقام معظم رهبری ارایه شده است.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود از مهندس مهرآبادی مدیرعامل تازه منصوب شده سازمان ملی زمین و مسکن خواست تا تحرک لازم را در سازمان ایجاد و با زمانبندی نسبت به تعهدات ارایه شده در آن سازمان، اقدام کند.

اسلامی در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی با همکاری و همراهی معاونان در وزارتخانه راه و شهرسازی، لحظه‌ای درنگ نکنیم.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی زمین و مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور